Gruffalo Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Kjøpte flere ull/silke body ifjor som fremdeles passer til poden, men han har nå sluttet med bleier. Tror det kan bli litt vanskelig for han å kneppe opp selv når han skal på do... Og så er det jo litt upraktisk med en boxer under en body... Eller bruker dere evt body som "truse" i samme slengen?
Brava Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Nei. Ikke behagelig med den kneppinga i skrittet. Men vi har brukt ullbodyen utenpå strøpebuksa om vinteren.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Nei, det har vi ikke gjort, ser for meg det er ubehagelig og kronglete for han når han skal på do. Hvis ikke dere har flere mindre barn, kan du jo klippe opp nederst, så det blir genser i stedet?
Sivalur Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Så en gutt i barnehagen igår med body, den hang løst utenfor buksa. Da jeg påpekte det (bare litt humoristisk da - 'jasså, går du med bodyen utenfor du') så tok barnehageassistenten og knappet den - innenfor trusa! Det syntes jeg var litt rart... Tror ikke jeg kommer til å bruke body mer når han slutter med bleier, er såvidt 2 nå og allerede bruker vi mer andre gensere istedet for body.
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Nei hallo, de må jo kunne gå på do alene. Body passer til bleiebarn syns jeg
Gjest nanny carrie Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Mi bruker bleie men vi bruker ikke body.. Det er jo et utrlig upraktisk plagg :-)
Strandnelliken Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Nei, då er det upraktisk. Dessutan synes ungane at dei er store når dei har slutta med bleia, og store brukar truse....
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Nei...det blir bare tull synes jeg....de skal klare å dra ned buksa selv...og det er ikke lett med en body på.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Slutta med body på gutten min når han var ca 18mnd, fant ikkje så mange i str 92/98 til han. Jenta mi har body enda for ho er mindre. MEN eg hadde ikkje bruka body når dei slutter med bleie, måtte ha blitt som ei over sa, knepp den på utsida av strømpebuksa
Raych Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 Ja. Hun sluttet med bleier da hun var 2.5, og med body da hun var 3.5. Gikk mest i ullbodyer da, så hun hadde ikke body hele tiden. Hadde truse under da. Gikk greit med kneppingen. Den fikset hun selv fra hun var knapt to år. Kneppet igjen også fra hun var ca 2.5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå