mamsen labamsen Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hvordan er avføringa? Jeg har ei datter på litt over 2 mnd. Hun har helt flytende avføring, og har hatt det ei god stund. Det kan variere hvor mange bleier for dagen. Alt fra 1 til 5-6 stk. Hun får både morsmelk og Nan. Trodde avføringa ofte ble litt fast av tillegg jeg. Og kornete av morsmelk. Er dette normalt?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Gutten min på 4,5 mnd`er har tyntflytende avføring ennå...men han får bare pupp da. Regner med at han får fastere avføring når han begynner med grøt og middag. Her også varierer det veldig hvor mange bæsjebleier om dagen.
It's all about me Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Vesla er 2 mnd og 2 dager. Avføringa har vært helt flytende inntil for noen dager siden, da ble den plutselig litt mer kremete. Har aldri vært kornete selv om hun kun har fått melk av meg. Hun bæsjer 1 - 3 ganger om dagen i 2 dager og så har hun et opphold på en 4 dager, og slik går det igjen og igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå