Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 I mitt forige svangerskap følte jeg meg gravid allerede fra uke 4-5. Var ikke kvalm eller noe, men bl.a. var brystene såå ømme. Denne gangen har jeg det anderledes.. JEg er fryktelig kvalm (noe som burde roe meg ned, men neida..) men det er egentlig det. Brystene er ikke ømme en gang.. Er så redd for at jeg ikke er gravid. Men jeg har vært både hos jormor å lege og de bekreftet det. Har tilogmed sett hjerteslagene (var for tidlig til å høre dem) Men jeg tror det bunner mest i, at jeg har en "jente-følelse" denne gangen (sist fikk jeg en herlig gutt) Og mamma mistet 5 jenter før hun til slutt greide og bære meg fram til 7. måned. Jeg har tre brødre, det var altså jentene hun ikke greide å bære fram. Er så redd for at det skla skje med meg.. Jeg MÅTTE bare få det ut! Takk for at du orka å lese innlegget
Mor til gutter og en prinsesse Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Hei, Huff, jeg skjønner at du er bekymret - stakkars mammaen din! Mener å ha hørt flere som problemer med å bære frem det ene kjønnet, men har ikke det noe å si med kombinasjonen mellom mammaen og pappaen til babyen tro? Du kunne jo sjekka det ved neste undersøkelse kanskje jordmor vet mer om det. Ikke morsomt å være så redd - masse lykke til. Stoor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå