Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hele svangerskapet har jeg gått rundt og gledet meg til babyen kommer. Det har bare vært positive tanker rundt det å skulle bli mor. Men nå, i det siste har jeg begynt å få nerver. Jeg skulle ønske fødselen var rett rundt hjørne så jeg slapp å tenke så mye, for det har jeg virkelig begynt med nå. -Jeg aner ikke om jeg passer til å bli mor! -Jeg er i begynnelsen av 20-årene, og tenk om det er altfor tidlig? - Jeg syns det er ekkelt å ikke vite hvordan fødselen blir, alt er så uvisst rundt fødsler. alt kan skje! - Har jeg alt i orden? Kommer permisjonen fra NAV når den skal? Får jeg det jeg skal ha? Tenk om det dukker opp et uventet problem vi ikke har tatt stilling til før, noe vi ikke har fått med oss rundt det å få en baby.. - Jeg aner ikke når det kommer til å skje! Jeg kan gå på ovetid, og tenk om det gjør meg gærn?? Er det flere som har begynt å få nerver? jeg føler meg ganske alene om det.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Helt normalt:) Fikk min første da jeg var 18 år. Føler meg faktisk mer "nervøs" denne gangen enn sist, sikkert fordi det er blitt mer fokus på graviditet og morsrollen nå enn før. Forventningene er større og presset deretter. I tillegg er det snart 10 år siden forrige gang jeg gikk gravid så litt usikkerhet og engstelse er på plass hos meg også. Slapp av og ta en dag om gangen så kommer d til å gå bare fint. Du kommer til å bli en super mamma, d er jeg sikker på Masse lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 takk for svar... jeg har 4 uker igjen til termin. i forigårs følte det som lite tid, nå syns jeg det er lenge. vil få fødselen overstått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå