Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Tok meg en god dibpause etter en MA for en måneds tid siden. En ultralyd i uke 9 viste at det ikke var noen hjerteslag lenger, så da ble det utskrapning. Siden jeg hadde blødd mye så var jeg jo litt forberedet, men en tidlig ul i uke 7 viste et lite bankene hjerte og at alt så perfekt ut, så jeg hadde jo begynt å håpe da. Tar en liten babylaging pause, men håper å begynne på'n igjen om et par måneder:) Det verste er liksom å se alle andre som skulle hatt baby i april neste år, men voksene mage. Men men, ikke så mye man får gjordt med den saken. Satser på bedre hell neste gang:)
meg & to små vampyrer Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Æsj, ikke bra. Går det bra med deg? Velkommen tilbake:)
Alba44 Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Er ikke så mange ord som kan trøste, men en god klem skal du få av meg. Har selv opplevd en MA. Veldig trist.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2008 Jada, det går faktisk veldig greit. Men var liksom ikke noe morsomt å være på dib lenger. Nå som jeg har holdt meg borte så lenge så har jeg nesten fått abstinenser;)
Candy girrrl Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Huff så kjedelig. Det spiller liksom ikke noen rolle hvor liten den var eller hvor forberedt man er. Det skulle jo bli en baby som var ferdig i april, for ditt vedkommende. Blir faktisk irritert på folk som trøster men bagatelliserer en MA/SA med at den var nå så liten_ergo ikke var blitt til "noe". Ønsker deg velkommen tilbake og lykke til med neste spire
Piri Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 næmmen huffda.... Dette var trist *klemme på*
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2008 Takk alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå