Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Trenger tips til en MEGET bra restaurant i Oslo? Pris ingen betydning da vi får det spandert :-)
Mininni Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Vel, skal du ta'n helt ut er det jo de med stjerner i Michelinguiden - Stadtholdergaarden, Bagatelle, Le Canard og Feinschmecker. Ellers kan jeg anbefale restaurant Eik ved/i Savoy hotell, har hatt noen virkelig knakende gode måltider der!
Mininni Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Restaurant Fjord skal forresten også være veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå