Gå til innhold

Magen langt opp= lenge t fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen vært nedsunken lenge,men nå langt opp. Betyr vel leng t fødsel? 4 daga på overtid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke at magen min sank noe særlig sist gang før fødsel og fikk på termindatoen. Nå har jeg 27 dager igjen og magen sitter fortsatt "oppe i halsen":( Hadde håpet at den kunne synke litt snart sån at det blir lettere å puste og ikke det trykket under ribbeinen hele tiden....

Skrevet

vet ikke, min sank ned begge ganger noen uker før fødsel og gikk ikke "opp" igjen... kom på term.

Skrevet

Synes det er så merkelig at du spør masse hele tide, babysjuk. Du har jo 3 barn fra før, husker du ingenting fra tidligere graviditeter..? Mener ikke være frekk, men har sett deg spørre veldig mye om ting som er ganske enkle å få svar på ved f.eks å søke på nett, eller bare tenke litt..

Lykke til :) håper du føder snart! =)

Skrevet

Jeg tenkte det samme som hun over. Kanskje du husker hvordan det var for deg de tre gangene før? Selv om de fleste svangerskap er forskjellige så har du jo vært gjennom dette tidligere

Skrevet

Tja, til dei to anonyme som meiner Babysjuk burde vita bedre som føder for fjerde gong: eg er også fjerde gongs, men har hatt lang tid mellom fødslane, 3-4 år. Utruleg kva ein gløymer på denne tida... Kvart svangerskap er annleis dei andre, og eg føler meg slett ikkje som nokon ekspert sjølv om eg har vore gravid fleire gonger før, ein blir liksom meir og meir audmjuk med åra...

Men det eg har sett av dine innlegg, babysjuk, er at du er aleine med dei tre barna dine? (du skreiv om kjærleikssorg tidleg i sv.skapet), og det veit eg er knalltøft når ein er høggravid. Så eg håper du har eller kan få avlastning og hjelp av folk som bryr seg om deg! Masse lukke til, du er nærmare målet enn nokonsinne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...