Har to herlige gutter! Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 har begynt med sportsdelen ,men i dunposen bruker jeg selene fra vognen..da er det jo ikke plass til saue teppe under, bruker dere det? evnt hvordan?
camosilla Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har lagt skinnet inni posen (skjært hull til selene), men nå har vi ganske tynn pose forløpig. Har ett i "butikk trilla" også uten pose. Mykt godt og lunt å ligge på
mastermind Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Har det som hører til posen (men som sagt over er det bare å skjære hull til selene). Det kan tas ut og har brukt det i bagen, nå bruker jeg både bag og sportsdel så har skinn i bag og pose i sportsdel, bytter litt på seru! når vinteren slår inn tar jeg skinnet inn i posen og bruker sportsvogna. Regner med hun er så stor da at vi bare bruker den. Ellers har jeg ett skinn innendørs, har det i vogga nå, der ligger hun lite, så ligger egentlig bare på oppbevaring, men hadde tenkt å bruke det natta. Vet ikke hvordan det blir for hun er så varm av seg. Ser det litt an. Så har vi et lånt som jeg kommer til å ha på hytta til vinteren/påske da der er litt kaldere..
ida2007 Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Har 2 korthåret lammeskinn. Ett til vogna og ett i senga. Skjærte bare hull i skinnet til vogna slik at jeg fikk selene igjennom. Hun er storfornøyd med skinnet, og koser med det hver gang hun skal sove..
Har to herlige gutter! Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2008 skjønte jeg det riktig at dere slkjærr hul i lammeskinnet og så har dere pose over? hva om de ligger på magen på natten, er det bra da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå