Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 jeg har levert alle papirer i god tid til nav. jeg har fast jobb i kommunen, slik at det har aldri vært noe tull med utbetaling av lønn til meg ettersom jeg får den av arbeidsgiver også får de tilbakebetalt fra NAV. men så viser det seg at arbeidsgiveren min har hatt NAV på naken pga noen papirer som ikke er i orden. dette er egentlig ikke mitt problem ettersom jeg får pengene mine, men NAV sender stadig brev til meg om papirer som ikke er levert, noe de er! og jeg synes det er flaut at min sjef får ekstraarbeid pga dette. jeg var på NAV personlig og leverte disse papirene, så jeg VET de er levert. dama på NAV bekreftet dette, men skjønner ikke hvor de er blitt av. det skal sies at "disse papirene har vært sendt mellom to ulike NAVkontor, så de kan ha blitt liggende en plass" som dama på NAV sa. men er ikke dette da NAV sitt problem? og ikke min arbeidsgiver og meg?? jeg er en "enkel" sak for NAV, ettersom det er lite utregninger ol. alt jeg skulle, og har levert er 4 ark som er levert samtidig og tre mnd før permisjon. poenget mitt er at jeg hører nesten daglig om personer som har problemer med NAV. både inne på disse sidene og av bekjente. papirer som kommer bort, ting er ikke gjort, ting blir sendt feil og penger som ikke kommer inn på konto. er det ingenting vi kan gjøre for at de skal bli bedre? folk er tross alt avhengig av å få penger inn på konto!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, jeg har opplevd å sende inn papirer både tre og fire ganger uten at NAV har fått dem... Blir skikkelig irritert over at det går an å ha så lite system i ting.. I tillegg er det sensitiv informasjon som jeg sender i posten, når det ikke kommer frem begynner jeg jo å lure på hvem som har fått det?
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Dårlige erfaringer med Nav her også desverre. De er trege, roter bort papirer jeg vet er levert ( også levert personlig) de påstår at de har sendt brev med vedtak eller innkaling til møter som jeg aldri har mottatt i posten. Det rare er at eneste posten jeg savner er post jeg skulle had fra Nav, ellers så magler ikke en giro eller noe annet. Til tider har jeg blitt så forbanna at jeg har had vansker for å holde meg nøytral og høflig til dem ( har klart det med spydige undertoner og syrlig ironi i annen hver setning). Når et menneske presterer glemme å sende inn papirene slik at jeg ikke får pengene jeg skal ha i rett tid ikke bare en gang, men to ganger!! ( Skal omskoleres og i den forbindelse skulle jeg har litt forlengelse av rehab. mens jeg ventet på at de skulle behandle saken ferdig. Har vært mildt sagt rasende på dem, og sist gang spurte jeg høflig om de trodde pengene gikk til kaffe, røyk og fest siden det ikke var så nøye med utbetalingsdatoen fra deres side.....ble mye stottring i andre enden av telefonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå