(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 for det meste glad i ja... vi er beskjedne med elsker-ordet her i gården.. men jeg gjør jo det da! hehe. ellers har jeg vel sagt det en gang ja.. hehe! som sagt..litt beskjeden med det ordet.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Når jeg sa det? Første gang? eller når jeg sa det sist? hehe *måhadetinnmedsugerør*
maiprinsen Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 sa det sist i natt¨når vi la oss til for å sove. ;-D
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Bruker stort sett glad i, og sparer elsker deg til de litt mer spesielle stundene ;-) Er vel et par uker siden jeg sa at jeg elsket han, men sier at jeg er glad i ham flere ganger hver dag.
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Vi bruker begge deler og sier det flere ganger om dagen :-)
Gjest irismor Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Ikke så mange timene siden det *smilerlurt*
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Vi sa det vel først med de ordene etter vi fikk snuppa på3år....da hun lå på magen min....før det brukte vi "glad i deg"....nå bruker vi elsker deg mest...trenkte å modnes litt for å bruke de ordene :-)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 Vi sier elsker deg til hverandre flere ganger om dagen. Husker ikke når jeg sa det til ham første gang, men han sa "jeg tror jeg elsker deg jeg" til meg etter en ukes bekjentskap, tjihi... Jeg repliserte vel sikkert ikke så lenge etterpå ;o) Sier glad i deg til barna mine, og elsker deg til mannen min )
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 7. oktober 2008 #12 Skrevet 7. oktober 2008 Vi sier det mange ganger om dagen, vi=) Det var han som sa det først, hehe, han var så sjønn atte. Hadde vel vært sammen i 3 måneder eller noe.
camilla^ Skrevet 7. oktober 2008 #13 Skrevet 7. oktober 2008 elsker deg begynte vi med ganske tidlig, vi ble pangforelsket så. Elsker deg sier vi støtt og stadig, selv om vi sier glad i deg mye oftere. Elsker deg sier vi mest når vi ligger i sengen alene om kvelden, ungene sier alltid æsj, usj osv når vi kysser eller sier vi elsker hverandre (hu eldste er fjortis, og de tre små tar etter kan man si ja!!!!!!!!)
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 7. oktober 2008 #15 Skrevet 7. oktober 2008 Første gang var vel når vi hadde vært sammen i ca 6mnd. Vi sier det til hverandre flere ganger om dagen...
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #16 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg bruker aldri elsker-ordet. Ikke til noen. Bruker glad i deg veldig mye da. Spesiellt til ungene. Love you til mannen min som er engelsk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå