Kamomilla:-) Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Dette høres ut som et teit spørsmål..... Men jeg har IKM i morgen og har vært ganske kvalm periodevis den siste uka. Kvalmen sitter ikke i magen, men den føles i halsen og som en vond smak i munnen, på en slags måte... Noen som skjønner hva jeg mener??
Frk Marge Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 som om du er sjøsyk eller bilsyk??? sånn er jeg nå og sånn var jeg med førstemann og andremann... så jeg har et lønnelig håp om at det er noe i gjære her også fikk denne bilsykfølelsen ca en uke etter befruktning begge gangene og samme nå så....
Kamomilla:-) Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Ja - stemmer, det er sånn typisk bilsykekvalme!!!! Og det var riktig, jeg testet positivt i dag tidlig :-) Når skal du teste??? Lykke til, du skal ikke se bort ifra at du har rett i dine forhåpnnger!!!!
Nøtt Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Gratulerer med positiv test!! Jeg synes kvalmen/svimmelheten minner mest om fyllesjuke jeg. Går og er konstant fyllesjuk uten å ha vært på fylla. Urettferdig! :-P
Frk Marge Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 ja håper det... er fortsatt bilsyk jeg lol jeg fikk en negativ test i dag, men det er veldig tidlig, så jeg drøyer den og ser hva som skjer neste uke når jeg etter planen skal ha mensen en eller annen gang... håper jo ikke jeg får den da om jeg er gravid er det bare 6 dager siden egget ble befruktet..., så litt for tidlig med hormoner i urinen tipper jeg
hemmeligvemmelig Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Lurer meg på om det er vanlig med en slags metallisk smak i munnen? Ikke vet jeg men jeg er i alle fall kvalm :|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå