ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 jeg var så dum at jeg så på en link noen hadde lagt ut om Brianna Lopez, på anonymforum, en baby som døde da hun var 5 mnd etter MASSIV mishandling og voldtekt(!).... og nå klarer jeg ikke å stoppe å gråte... jeg tror jeg har grått for den stakkars, arme sukyldige lille babyn hver eneste dag siden jeg så d klippet..... d bare svirrer rundt, går ikke bort. har til å med mareritt om natta:( klarer ikke å skjønne at noen kan være så ufattelig grusomme mot en liten baby!! hele meg blør innvendig for henne, på en måte... er vel mye hormoner osv; men d begynner å tære på ! HVA kan jeg gjøre for å "fa tanke over på andre ting"....??? surrer jo ikke konstant, da, men er faktisk ikke langt unna.... trodde ikke at jeg var"så sart"...... huff.... orker ikke være trist hele tiden !
Sol + spire Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Ja det er trist å lese sånt og det virker jo som det har gått veldig inn på deg. Prøv å tenke positive tanker om den lille i magen din og at den lille kommer til å få et fantastisk liv sammen med verdens beste mamma. En blir litt mer sart under svangerskapet. Jeg griner bare jeg ser en baby på en reklame på tvn....Prøv heller å fokusere på de fine tingene som du ser andre gjør med barna sine. Mye vakkert der ute. Ser du at det etter hvert blir et stort problem så ville jeg tatt en prat med noen. Det er jo ikke godt å ha det sånn.. Og husk og holde deg langt unna slike sider. Synes det er helt forferdelig å legge ut slike sider i det hele tatt. Ikke bare gravide som reagerer slik du gjør heller... Ønsker deg masse lykke til. God klem:)
birrisj05.02.09 Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Unngå å lese om sånt, spesielt se på bilder.. :/
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2008 huff ja d var bare teit trodde ikke d var så innmari sterke bilder.... så unødvendig og ekkelt å legge ut sånt her ! nei d var ufattlig jævlig, rett og slett...... skal prøve å ikke tenke på henne... takk....
Underveis --> Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Vet du! Jeg er sikker på at det er noen der ute som håper inderlig at vi _ikke_ glemmer denne lille jenta, og som faktisk hadde blitt veldig glade for å høre at dette går innpå deg. Jeg husker at Odd Børresen fortalte at hans vegg mot verdens urettferdigheter hadde blitt noe mer skjøre etter at han selv fikk kreft. Jeg tror noe av det samme skjer med oss når vi går gravide. Jeg synes det er fint, og antakelig sunt for vår medmenneskelighet. Det er nok av eksempler, også her inne på BIM, at medmenneskelighet og nestekjærlighet kommer i annen rekke når man kan gjemme seg bak husets fire vegger, eller anonymitet. Det går nok over, tristheten, og du kan jo huske at det forferdelige som skjedde den lille jenta nå er over!
bomsa Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Tror og det kan hjelpe å få opp kamplysten....Jeg skal personlig gjøre alt i min makt for at dette og annen urett ikke kommer til å skje igjen... La "nabokjærringa" komme frem i deg og si ifra hvis du opplever eller har mistanke om urettferdighet... Jeg har tatt skylappene av og ser jeg noen bli behandlet dårlig kommer jeg til å si ifra!!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2008 ja, d gjør jeg å....både når d gjelder mennesker og dyr ! kan ikke fatte eller begripe hvorfor ikke besteforeldrene hennes I D MINSTE ringte barnevernet?? d tar lissom 2 minutter..........å vite at d pågikk, men ikke gjøre noe; like gale d som dem som faktisk drepte henne....nesten iallefall. OG de fikk noen å dager i fengsel, bare... nei jeg skjønner ikke. d er lenge siden, sikkert 2 mnd siden jeg så d.... men ennå våkner jeg om nettene...d er så rart!! har sikkert mye med min lille prinsesse å gjøre, og at jeg er gravid.... likevel er d jo litt rart nei...jeg tror ikke at hun vil at vi skal glemme henne.......! lille lille gullet....*sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå