Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 11 + 3 i dag, og har de siste ukene følt meg frisk som en fisk, eller "alt for bra", som jeg liker å kalle det. Med andre ord, ikke følt meg gravid i det hele tatt. Hadde også to bitte små ("gamle") blødninger i henholdsvis uke 6 og 8, så etterhvert som ukene har gått har jeg naturligvis blitt veldig bekymra. Om dette nettstedet bør ta noe av skylden for det, skal jeg ikke spekulere i ;).

 

Har derfor bestilt privat UL til neste uke, ikke bare for å sjekke om alt er ok med greia inni her, men også for å sjekke om han/hun/det faktisk lever.

 

Har selvfølgelig blitt mer og mer overbevist om at knøttet er dødt, derfor var kvalmekicket jeg fikk i dag usedvanlig kjærkomment! Måtte løpe rett på do og kaste opp :)

 

Så nå er et ørlite håp igjen sådd, krysser fingrene for at alt er bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! :) Så hyggelig å lese at noen setter så stor pris på kvalmen ;) Er 11+2 i dag og har kastet opp i nesten 6 uker... og er ganske så lei :)

 

Fikk du UL etter de to blødningene dine?

Skrevet

Nei, er akkurat det jeg ikke har fått, og nå orker jeg ikke vente lenger. Var hos jordmor i starten av uke 9, koselig dame, sa at blødninger var helt normalt og siden det var så lite var det nok ikke farlig. Sa jeg kunne ta kontakt dersom det skjedde igjen, og det har det ikke gjort.

 

Synes det var greit, jeg hadde ikke lest så mye her da, så jeg tenkte det var ok. Det har jeg imidlertid nå, og selvfølgelig bestilt UL så fort som mulig...

 

Konstant kvalme er nok ikke greit, blir det mer nå, kommer jeg sikkert til å begynne å klage, hehe.

Skrevet

Hadde absolutt ville sjekket det opp med en UL ja! Men er jo ganske vanlig å blø i første del av svangerskapet...det sies jo at 1 av 5 blør..

 

 

Skrevet

Begynner nesten å mistenke de private gynekologene for å "plante" informasjon om MA og SA-er her inne... Herregud, dette forumet må jo generere helt enormt mye kunder til disse klinikkene! (Meg selv inkludert!!) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...