Gå til innhold

Innflytningsgave - noen kreative sjeler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt ut innlegget under skravle - det er vel der det hører hjemme. Men det kan jo hende det er noen kreative sjeler her inne også :)

Skal i middag hos noen venner på lørdag og bør egentlig ha med en inflytningsgave da. Men jeg er helt fantasiløs når det kommer til hva vi kan kjøpe, de har jo alt! Skal ut og shoppe gave sammen med en venninne i morgen og skulle gjerne hatt noen ideer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad for et gavekort fra Plantasjen ('',)

Skrevet

Gavekort til Ikea eller Kremmerhuset ville gjort meg jublende glad hvertfall. Vet ikke hvilken stil de liker, men sikkert andre interiørbutikker som også har gavekort, man synes jo som regel det er kjekt å kjøpe seg noe nytt når man er nyinnflyttet. :)

Alternativt så er jo et par flasker god vin og noen fine avskårne blomster alltid kjekt å få!

Skrevet

Er det et "førstehjem"? I så fall kan en verktøykasse med div småverktøy være kjekt... En god gryte som rommer en stor posjon er alltid bra å ha... "Her bor:"-skilt.... Dørmatte.... "Kosepakke" med en flaske god rødvin og sjokolade og gavekort på barnepass e.l. hadde i alle fall falt i smak her :-)

Skrevet

Planter, hjemmelagde bilde (isopor plate som du stifter tøy over, greit og pent. og du kan variere etter møblene)

Gavekort på gardinbutikk eller noe?

Duker, lys, boller... lykter til å ha ute?

Skrevet

Takk for tips, folkens!! Da har jeg noen ideer hvertfall :)

Får titte litt i morgen og se hva det blir til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...