Gå til innhold

Innflytningsgave - noen kreative sjeler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i middag hos noen venner på lørdag og bør egentlig ha med en inflytningsgave da. Men jeg er helt fantasiløs når det kommer til hva vi kan kjøpe, de har jo alt! Skal ut og shoppe gave sammen med en venninne i morgen og skulle gjerne hatt noen ideer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en kurv å fyll den med litt deilige oster,kjeks en god vin,,frukt,paprika,lys og )noen stilige servietter.Pynt med bånd rundt håndtaket:)

Hjemmebakte kaker\kjeks,legg de i en fin eske\boks med sløyfe på

Gavekort

Var det jeg kom på i farten:)

Lykke til:0)

Skrevet

Jeg er vel ikke så veldig kreativ og synes ofte at innflyttningsgaver er vanskelig. Mange har jo sin egen stil og vil helst ikke ha interiørnips. Da vi flytta sist fikk vi flere gaver jeg likte godt:

- alkohol. Kjedelig kanskje, men vi fikk både vin og sprudlevann som ikke gikk med på festen. En venn gav oss en god flaske, to glass som var veldig spesielle og en kurv moreller til bruk for en senere anldening. Alt fint pakket.

- mat. Min favoritt!!! En kurv med god olivenolje, oliven, pesto, krydderblandinger, kaffe, te osv. Kommer jo an hvor mange en er som spleiser, men en god olje er en super gave!! Går ofte for lokalproduserte varer.

- kjøkkenkluter. En del forretninger selger spesielle kluter og kjøkkenutstyr t.d linkluter fra sverige. Flotte!

- planter i nøytrale krukker.

Skrevet

Jeg er enig med de over her!

Jeg elsker å lage kurver å gjør det så ofte jeg kan:) Jeg bruker å lage de med tema i den festen eller anledningen til at vi er invitert også:)

Eksempel:

Sist vi var invitert på høstweekend på ei hytte lagde jeg kurv med:

-baylis og wiskey kaffe

-sjokolade (hvit og brun)

-kaffekopper

-skorpe kjeks med sjokoladebiter

-liten press kanne

-quiz bok

Men det er 10000 saker å putte oppi en kurv:):)

Lykke til!

Skrevet

Nykvernet kaffe (fra kaffebutikk e.l) samt likør eller sjokolade, evt kaffesirup dersom de har espressomaskin.

Skrevet

DASSRULLER!

Kjekt å ha :D

Skrevet

Takk for tips folkens! Da har jeg hvertfall litt inspirasjon til morgendagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...