Gå til innhold

Noen fra Trøndelag her ?


Stinesis4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Supert.... :)

 

Kanskje vi får til å treffes en gang.....

 

Litt tidlig enda for min del - da graviditeten enda er hemmelig.....

men etterhvert hadde det vært koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende vet du. Det er vel i tidligste laget for alle her, men det er jo godt mulig at vi møtes en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann dere!! trøndelag og termin 16 juni, første gang og kjempespennt, tørr liksom ikke å glede meg skikkeli, siden det er mange som mister, men håper jo på det beste dah!! jeg vil gjerne møte dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Trondheim her og. blir mor for første gang rundt 13.juni! samboer og student, skrekkblandafryd her. vil gjerne møtest:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som kan tenke dere å begynne på yoga for gravide? Jeg har litt lyst å kontakte Trondheim Yogasenter. Får virkelig håpe det går bra med oss alle, slik at vi kanskje treffes etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

27 år og venter nr. 1 rundt 20 juni=)

Har vært veldig koselig om vi etterhver kanskje kan bli bedre kjent, greit å kunne ha noen rundt seg i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Er fra Trøndelag, og har menstermin 10/06. Har fra før ei jente på 8,5 år. Så dette blir som første gang igjen. Gleder oss MASSE:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo!

 

holder til på vikhammer! og har foreløpig termin 21.juni!! har et englebarn fra før..

 

vil veldig gjerne møte fler gravide når den tid kommer! dele litt erfaringer og skravle litt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e fra Trøndelag vettu, nærmere bestemt Steinkjer :)

Enda litt tidlig i svangerskape (termin ca. 29 juni) men som dåkk andre sier: hadd vært morro å møttes :)

Forresten: det bli mitt første barn å æ glede mæ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei... Jeg er fra Trondheim...30 og venter nr 2. Er veldig gjerne med på treff ja. Var på det med nr og syntes det var supert! Termin 4 juni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinkjer dame her. Har ikke fått bekreftet termin, men etter mitt eget hode blir det i juni en gang... Det var vel mitt eget hode som hadde rett sist også..:) Gleder meg og håper vi snakkes mere alle sammen etterhvert som vi blir "mere" gravide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeiHei :)

Neimen så bra at der er flere her i trondheims-området som har termin i juni da :) er vel litt yngre enn dere jeg vil jeg tro, er 19 år og jobber som hjelpepleier. Men hadde vært hyggelig med en sammenkomst, alltid hyggelig å bli kjent med nye mennesker :)

Stine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jente fra trondheim/heimdal her;) mitt første barn,så e utrolig spent. e 23 år, gjerne send melding her inne så kan vi del erfaring å tanka;)

klæm trine --<-@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er fra trøndelag, nærmere bestemt Vikhammer, hvor jeg bor med min samboer.

Venter vårt første barn. Foreløpig termin er 16.juni :)

Blir gjerne med på treff:)

 

Trine85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 30, gravid for første gang. Et veldig etterlengta barn, da jeg er lesbisk og prosessen har tatt litt tid.

Bor i Oslo nå, men vi flytter oppover på nyåret. Veldig interessert i å utvide vennekretsen etterhvert som vi kommer oss i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...