^*^Ma85^*^ Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 vi hadde/har classic duo. ser på siden til emmaljunga nå og den heter ikke classic lengre, men smart. knallvogn kjempeplass i bagen, mye lettere enn simovognene, og den fikk lett plass i bilen min (vanlig personbil). festemekanismen til understellet er også utrolig lettvint.
millie+2klumper Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Simo sin er best!!! Det er tull at emmaljunga er letter for simo har så mye fjæring at den er desidert den letteste mest behagelige vognen og kjøre! Jeg solgte min emmaljunga og kjøpte simo isteden. Kjenner flere andre som har gjort det samme..Heia Simo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå