Gå til innhold

hvilken duo vogn er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken emmaljunga da`?

Skrevet

vi hadde/har classic duo. ser på siden til emmaljunga nå og den heter ikke classic lengre, men smart. knallvogn :D kjempeplass i bagen, mye lettere enn simovognene, og den fikk lett plass i bilen min (vanlig personbil). festemekanismen til understellet er også utrolig lettvint.

Skrevet

Simo sin er best!!! Det er tull at emmaljunga er letter for simo har så mye fjæring at den er desidert den letteste mest behagelige vognen og kjøre! Jeg solgte min emmaljunga og kjøpte simo isteden. Kjenner flere andre som har gjort det samme..Heia Simo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...