hit og dit Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Er det nokon som har ein av desse vognene? Er dei gode? Må vurdere ei ny vogn, då vår er heilt på styr, og vil ha ei som fungerer i skog og i by, som ikkje er for stor. Gatene her er ganske humpete, så det må vera grei støtdemping. =) Tenkte å kjøpe ei sportsvogn no, med mulighet for bagvogn til dersom eg får meg minimalle ein gang. =) Trur dåke ein av desse mountain sakene er brukanes? http://www.mountainbuggy.com/catalog/
TeddyRockspin Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Vognene er gode de, men det som er dumt er at man ikke kan velge om barnet skal sitte mot deg eller fra deg. OTH har veldig liten bag og når barnet sitter i sportsdelen, så må det sitte fremovervendt...noe jeg personlig ikke synes noe om når det er snakk om helt små barn (for mange inntrykk osv.)
hit og dit Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Ja det var jo noko å tenke på. Ein kan sikkert ikkje snu mountain buggiesene heller da, for da hadde dei nok vist det på heimesida. Hmm..., Kan dei sitte i baggen? Det kunne mallo i simoen, det var eit brett ein kunne vippe opp og så satt ho i posen sin. Er det noko slit i OTH? Så redder me nokon mnd, med å sitt mot kjøreretningen.
MintCondition Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 OTH (nå Mountain Buggy) er en fantastisk vogn! Vi har hatt sposrtdelen til datteren vår, nå skal vi kjøpe bag til lillebror i magen når han kommer, og bruke samme vogna. Bagen er IKKE liten lengre, den er ca 5 cm kortere enn Emmaljunga sin, det er sannelig ikke mye altså. Trillekomforten er super, både for den som triller og den som sitter på, sportsdelen er såpass stor at den kan brukes vognperioden ut, og vogna er lett i vekt, og utrolig enkel å legge sammen. Det eneste negative med den er at sportsdelen kun er fremovervendt, men det er mange, MANGE, som har ungene fremovervendt fra de er små, uten at jeg har sett tegn til at de mistrives ihvertfall
MintCondition Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 De kan ikke sitte i bagdelen nei, den er nok for lav (samt mangler seler .
hit og dit Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2008 Så det er samme vogna ja. Trudde nesten det, for den var så lik. Mallo foretrakk alltid å sitte forover, og satt ho andre vegen så snudde ho seg berre. Ho er ganske forveten (nysgjerrig) av seg, tenkte aldri på at ho satt feil veg. Men så veit ein aldri korleis framtidig minimalle er da =P Lurer på om eg skal spare litt penger eg å kjøpe meg ein slik. Dei virker jo knallbra. Må berre overtale min sentimentale samboer at det går heilt fint å selge simoen. Dei urban modellen og urban elite modellen. Kva mål har dei på understellet? Veit du det? =)
MintCondition Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, det er samme vogn, med nytt navn og noen nye finesser Jeg vet ikke målene eller forskjellene på de nye, men sjekk på www.vogndilla.com, der er det en gjeng damer med seriøs vogndilla, som sikkert kan svare deg. Eller så ligger kanskje tallene ute blant produktomtalene på den websiden. Du kommer ikke til å angre på å kjøpe en OTH ihvertfall! (kaller den det enda jeg..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå