Reveenka Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Så da er det ikke lenge før frosten kommer, og etterhvert den første snøen! Gleder meg til vinteren jeg!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg gleder meg også til vinteren. Men her var det ikke is i dag tidlig. Men så bor jo jeg ved kysten da:-)) Dessuten slipper jeg å skrape is, så........ For vi har garasje!!! Ha ha ha ha ha.
Reveenka Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Hihi - kanskje jeg bare skal lage en åpning i låveveggen, og kjøre inn der i kveld?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 JA!! Det må jo finnes en motorsag hos dere, vel???
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Er også glad i vinter :-) I dag var det et vakkert høstvær her, flotte farver og et fantastisk lys, tenker som vanlig, nå skulle jeg hatt kamera med....
Reveenka Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2008 Tja, motorsag, hmmmmmmmmmmmm vet ikke jeg om vi har no sånt her på gar'n......................... ;-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Sukk....jeg er mest glad i sommer og sol jeg. Selv om vinterlandskap er vakkert, bare synd vi får mest slaps og grått på den årstiden og det er ikke pent.
♥Snulder Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Slapp å skrape is i dag... men du milde som jeg sleit i går tidlig:=/ Jeg innrømmer glætt at jeg ikke er noe vintermenneske! Her er det vår og sommer som er årets herligste tid!
allerhelstNorge Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Her er det lite antydning til is. I dag var det 16grader og styrtregn hel til ettermiddagen, da kom vakker høstsol og dagen endte ikke så værst alikevel. Men jeg misunner dere den kommende snøen altså. Vi må som regel klippe plenen i romjula.... Og dere kan jo tenke dere hvor feil det er!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå