@nne-b :) Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Venter mitt andre barn i mars, storesøster heter Anniken Madelen. Vet foreløpig ikke om det blir en gutt da men. Har jentenavn klart. Da blir det nok Olivia. Er helt blank når det kommer til guttenavn! Så forslag mottas med takk )
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Anniken er råflott, og Olivia er så nydelig Har det delvis på lista til neste mann - om det blir jente.. Foreslår disse navnene til en eventuell lillebror: Anniken & William Anniken & Jonathan Anniken & Kristoffer Anniken & Emanuel Anniken & Petter Anniken & Andreas Anniken & Gjermund Anniken & Fredrik
@nne-b :) Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Tusen takk for forslag! Er helt grønn selv!! Liker godt Olivia, så håper nesten på ei jente Hehe, neida samme for meg. Vært gøy med en gutt også Liker godt Kristoffer, men tror jeg vil skrive det sånn: Christopher - William, nja, kanskje det - Jonathan liker jeg ikke - Emanuel, nja - Petter, blir litt likt Peter, broren min heter det - Andreas er fint - Gjermund, liker jeg ikke - Fredrik er fint
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Anniken Madelen er flott. Skal ev. bror ha dobbeltnavn, også? Må være litt prangende, syns jeg: Oskar Olaus (uttales med trykk på a, ikke diftonglyd) Anton Martinus Herman Oliver Viktor Kornelius Albert Oskar Anton Sebastian Johan Herman Timian Andreas
sonne Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Adrian Andreas Benjamin Emil Jesper Jonas Kasper Marius Mathias Nikolai Oliver Sebastian Tobias
@nne-b :) Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg også synes at Anniken Madelen er flott ) Så takk for det Trenger ikke å være dobbeltnavn, har egentlig ikke tenkt så mye over det. Har tenkt litt på Emil Christopher da, men ingenting er bestemt enda. Vil helst ikke ha navn som begynner på A, men liker så godt navnet Adrian, så vi får se. Tusen takk for forslag forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå