Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 4,5 mnd har hittil søve sååå godt på natta, men den siste uka har det blitt bare tull.. Sover fra 19/19.30 til 0.30 og fra da er ho våken hver time utover. Det holder at jeg putter i smokken når ho skriker til, da sovner ho igjen.

Har begynt å få grøt. Spiser godt, så det er ikke fordi ho er sulten at ho våkner. Virker nesten som om grøten hadde motsatt effekt..

Får ikke mat igjen før 5-6 om morgenen.

Tenker på å flytte ho på eget rom, men hadde i utgangspunktet tenkt å vente til ho er 6 mnd og helt ferdig med nattmaten..

Noen som har opplevd det samme og kanskje har noen gode råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min begynte også rundt 4 mnd alder å tulle på natta, og nå er han 9 mnd og er fremdeles våken flere ganger for natta. Legginga går helt fint, han er litt turbo med en gang han blir lagt ned, men så etter en stund sovner han av seg selv. Men så starter styret, gjerne etter ca 2 timer, fra da er han "våken" med jevne mellomrom natta igjennom:( Skjønner ikke hva dette er, iogmed at det er hver natt.

Skrevet

Vi hadde også en slitsom periode rundt 4-4.5 mnd. Tror dessverre det er veldig vanlig.

Skrevet

kan desverre signere her også... ganske slitsomt..

Skrevet

Hmm.. Min gutt på snart 4 mnd har vært slik de siste to nettene. Helt plutselig skulle han være våken fra 02 til 03.30 ca. Så det er tydeligvis ganske vanlig?

Hvordan håndterer dere babyen når h*n våkner om natta? Så lenge jeg hører at gutten min ikke har vondt noe sted, men bare "syter" føler jeg det er tull å ta ham opp for å bære ham rundt, så jeg lar ham ligge i senga. Prøver å trøste med smokk og klappe/stryke/snakke beroligende men..

Skrevet

samme greia her, 10mnd. gammel og våkner nesten hver time...*sukk*

Vi er heelt utslitte og det har hun nå gjort i nesten 1 mnd.:P

JEg gir smokken og vann, sovner med en gang men våkner ooofte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...