Gå til innhold

Kan det være bananen sin skyld?


minførstebaby

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Datteren vår ble født 25 februar.. Hun begynte med grøt når hun var ca 4,5 mnd,men i små porsjoner.. Etter hvert som hun ble større så begynte jeg med den nestle grøten,6mndsgrøten.. Det var havregrøt og hvetegrøt,tror begge inneholder banan.. etter hvert måltid med banan så kom på en måte maten opp igjen,hun spydde/gulpet aldri,men du så liksom at den kom opp igjen,fordi hun fikk litt pusteproblemer...

Ikke viste jeg hvorfor det var slik,så jeg tok henne med til legen for å spørre om det var vanlig.. Da fikk jeg beskjed av legen at de kunne være den lukke muskelen.. Men det fortsatte og fortsatte..

Plutselig så ringte det en bjelle om at det kanskje var bananen som kunne være årsaken til min datters ubehag.. Kuttet bananen helt ut,begynte å gi henne en grøt som ikke inneholder banan, og jammen så har det hjulpet... Siden den dagen jeg sluttet å gi henne banan,eller grøt ssom inneholdt banan,så har hun hatt disse "anfallene" 2 ganger... Så jeg tror det er bananen....

 

Og den maten hun spiser lager jeg selv,har prøvd å gi henne sånn ferdigmat på glass,men hun liker det ikke..

Er greit å lage maten selv,da vet jeg nå hva ungen min får i seg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...