KoneTilMannenMin Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 skal jeg klare det da??????????? gruer meg sånn ufff noen som kan hjelpe meg komme genom detta på lettast mulig måte... uff ufff gruer meg sååå føler att jeg ikke kommer til å klare det, er ikke flink till sånt som har med biler uff o uff
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg skal også gjennom dette snart og kan ikke si at eg heller gleder meg! Bare å lese, lese lese og lese så går det nok braa:-) Lykke til:-)
Snappie Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Du kan jo ta teoritentamen på nettet. Tror du betaler noen tiere for det og har adgang i 24 timer. Så kan du pugge på den måten.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Lese så du føler du kan det godt..... Og når du skal svare på spørsmål så ser du for deg hvordan det ville vært og være i trafikken...lettere når man setter seg inn i situasjonen.... Dette fikser du Lykke til
Mersa og gutta <3 Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 test deg på atl.no, spm der er nærmest identiske med de på biltilsynet. Jeg testet meg maaaaange ganger over to dager (betalte to ganger) og klarte testen fint. Leste selvsagt boka og da...
Piri Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Har man tungt for teori er det beste å øvekjøre. MASSE! My lettere å skjønne hva som skjer og se logikken i det når man får det i praksis. Ingen kan forvente at noen skal forstå hva man leser hvis man ikke får prøvd det i praksis. Ikke lag noen stor greie ut av det, men ta det bit for bit. Du skal ikke ut i storbyen med det første. Du må lære å starte bilen først:) Dette klarer dere! Lykke til:)
Banshee Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Huff, ja... Jeg skal ta testen på fredag og jeg gruer meg slik at det er helt grusomt! Er overbevist om at jeg ikke klarer det egentlig.
KoneTilMannenMin Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2008 tusen takk før mange goda tips! føler meg da ikke det det minsta rolig hehe... ufff ska lesa maaaaaasse ¨så får vi se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå