Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jenter, det er bare å ut å shoppe hvis dere har lyst til det! Vet at mange kvier seg litt for å handle inn til babyen for tidlig, gjorde det selv. Både fordi jeg var redd for at noe skulle gå galt, fordi alle sa at man burde vente, fordi jeg tenkte at det var hyggelig å spare det til nærmere terminen... Det er kanskje greit å vente med å ta av til etter ordinær ultralyd, men min erfaring er hvertfall at etter det er det bare å slå seg løs! Jeg er vanligvis miss Shopaholic (med stor S!!), elsker å gå å titte i butikker!! Nå er jeg i uke 35, den tiden jeg tidligere i svangerskapet tenkte det måtte være supert å gå å handle inn til babyen... Gjett hva? Jeg har ikke lyst en gang! Jeg er sliten, orker kanskje en butikk eller to - sambo må dra meg avsted til byen... Jeg hadde ikke i min villeste fantasi engang trodd at noe sånt skulle skje, hehe;) Jeg har vært superheldig, og hverken har hatt eller har noen nevneverdige plager i det hele tatt i svangerskapet... men det BLIR tungt på slutten! Og man blir mer hjemmekjær også Nå er det mye hyggeligere å vaske og brette sammen de søte, små klærne og legge de i kommoden, trille rundt på vognen i stuen, vaske litt i leiligheten og gjøre klart til den lille. Det er så godt å ha alt i hus!! Så jenter; har dere lyst har dere lov!
Nummer tre <3 Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 er 23 uker i dag og har allerede kjøpt vogn og seng pluss litt klær.. føler det er altfor tidlig egentlig, spesiellt når vogna kom i hus, men så tenker jeg det som du skriver at det kanskje kan blir stress å skulle handle inn allt i julestria så takk for innlegget! nå skal jeg gå småberserk! hehe...
Molla-67 Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Helt enig... jeg orket ikke å gå i butikker på slutten for det var et slit... trodde jeg skulle synes det var koselig å gå i butikkene etter at jeg gikk ut i permisjon spesielt siden det ville være salg... nei, var overlykkelig for at jeg hadde handlet inn tidlig selv om alle sa det ikke var nødvendig for jeg kom til å få så mye... men, ingen kjøpte tøy i størrelse nyfødt og så trenger man alt mulig annet... koste meg med å stryke klær og sengetøy, handle rangler og spilledåser ++++ hadde god tid til å lete etter akkurat det jeg hadde lyst på og hadde vel omtrent alt i hus da den lille kom. Nå skal jeg ha nr 2 og er 11 uker på vei... nå holder jeg på å gå gjennom klærne til førstemann for å få oversikt over hvor mye jeg vil beholde, kaste på grunn av flekker osv. Så det koser jeg meg med før jeg begynner å handle inn på nytt.
birrisj05.02.09 Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Om man skulle være så uheldig å miste, så er jo ikke klærne og utstyret man har kjøpt det verste tapet! Så ikke tenk på det! Jeg er i uke 23, og har selv kjøpt en god del klær allerede, og bilstol og vippestol. Vogn og sprinkelseng har vi fra før, etter sønnen til sambo fra et tidligere forhold..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå