Gå til innhold

GRAVID I DAG!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok cb digital og der sto det GRAVID, hadde misstanke, siden jeg tok to billigterster i går å begge fikk to svake streker!! Men nå undrer jeg: hvor finner jeg det der forumet for trimester? har bare funnet det der med terminklubber jeg.... så lurer jeg på når jeg skal kontakte legen....er 4 uker og 2 dager på vei nå da etter den der kalkulatoren...men er jo egentlig bare 2 uker å 2 dager....men det er visst slik de rekner...!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med en spire:) Trimesterne er inne på Barnimagen.com.

Lykke til videre og nyt tiden som gravid:)

Skrevet

HURRAAAA for deg, Briane!!! Gratulerer så kjempemye, dette er spennende saker, altså!!

Trimesterforaene finner du på listen til venstre litt lenger ned på siden her, under "Alle forum på BIM":

Strengt tatt trenger du ikke kontakte lege på noen uker, men hvis du ønsker, så må du selvfølgelig gjøre det. Jeg husker bare at jeg ble litt skuffet da jeg var til første kontroll (tidlig), han gjorde ikke annet enn å bekrefte graviditeten.

Riktig at du nå er 4+2!

Masse lykke til og kos deg i gledesrusen!

Skrevet

gratulerer så mye, og lykke til i sv.skapet.. hvilken pp var du i?

http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/1847

her er link til 1 trimester, som du finner i den hvite firkanten med skrollbar på:)

<---- på den siden:p

kos deg med den voksende magen:)

legen kontakter du når du vil.. det er jo bare for å bekrefte at du er gravid, og så får du ny time...:)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Man regner uker fra første dag i siste mens,derfor er man alltid to uker emr gravid enn fosteret er:)

Og 4+2 stemmer altså.

Skrevet

Hei og hå!! Tusen takk alle dere!! jeg var i 4 pp, håper bare den holder seg der og da har jeg termin 16.juni!! Kjæresten er redd for å glede seg for mye siden det er så tidlig, men jeg tenker som så at det som skjer det skjer og gleder meg i vei!! Lykke til dere alle og babystøv kommer på dere når dere sovner i natt!!

Skrevet

Gratulerer så mye Briane!!

d var som vi sa i går at du var gravid.

lykkketil og kos deg masse, så får vi håpe ar vi snart kommer etter.

klem....

Skrevet

Helt enig, Briane! Det som skjer det skjer, det får man uansett ikke gjort noe med. Man skal selvfølgelig holde fokus på at det (aller mest sannsynlig) går bra!!! Så bare tenk positive tanker i lange baner, klart du får en skjønn liten baby om 9 måneder!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Masse lykke til og kos deg masse i graviditeten :-)

Skrevet

Gratulerer så mye, og takk for babystøv! Det trengs her i gården ;-)

Skrevet

Gratulerer:)Testen jeg tok idag negativ:-(..men eg gir ik opp!

Lykke til med svangerskapet!Er dette nr 1 for dg?

Skrevet

Gratulerer så mye :) *misunnelig* :)

Kos deg masse med den voksende magen :)

Skrevet

Gratulerer!!!!!

Så morro!!

Testet meg i dag og er selv gravid...like langt på veg som deg. :-)

Skrevet

Gratulerer med spire i magen ;-)

Lykke til i svangerskapet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...