Gå til innhold

Hvordan klipper dere ungene?

Anbefalte innlegg

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Min lille på ett år ser ganske rufsete ut nå hehe, men jeg vet ikke om jeg tør klippe ham nå.

Gjorde det med ganske stort hell for noen mnd siden, men er usikker om jeg skal gjøre det igjen.

Noen som bruker maskin på småguttene, eller har erfaring med å ta dem til frisør?

Eller klipper dere bare, og lar det stå til...? ;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min har aldri ville gå til frisøren, vil ikkje enda og er 4år. Eg har bruka maskina heile tida. Me har komme så langt nå at eg får lov til å "klippe" han med kam og maskina, ikkje saks. Det går heilt greit nå.

Han hadde ikkje så mykje hår når han var 1år så eg bruka saksa da, litt rundt ørene bare hehe.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har klipt. Han har veldig tynt hår, så jeg har bare klipt vekk de fjonene som har en tendens til å stå ut overalt. Ble igrunn ganske bra også, om jeg får si det selv :)

Skrevet

Jentene klippet jeg selv til de ble ganske store. Ybstemann som er 4 år, klippet jeg litt selv i starten, men etterhvert ble han for umulig, og når han sluttet med å være umulig syntes jeg det ble for vanskelig å få det fint selv, så han går også til frisør.

Jeg liker ikke når det er så kort som når man bruker maskin, men hadde jeg likt det, er jo det noe man lett kan gjøre selv.

Skrevet

Frøkna klipper seg hos frisør. To ganger har det blitt og hun er 2 1/2 år. Første gang begynte hun å gråte, men fikk smokken og jeg sto ved siden av og da gikk det fint.

Nå sist gikk det bra, hun så skeptisk ut helt til hun fikk farget stripe i håret:-)

Pass på å ha med litt kjeks, juiceboks etc som poden kan få underveis, så blir det litt mer stas:-)

Skrevet

Mallo har ikkje hår, så me lurer meir på korleis me skal få det til å gro. =P

Lillebror tok me til frisøren første gang då han var 2,5 år, fra den dagen og til langt over skulealder så sovna han alltid i stolen mens dei klippa. Maskin på smågutter synes eg blir vel kort da, men det er jo ein smakssak. =)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

jeg tror også det kommer til å bli for kort med maskin, han har ikke så tykt hår enda, og er noe flat i hodet, så tror han vil se bedre ut med en god klipp hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...