Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 jeg er 3 dager over termin. det er jo egentlig ikke mye.. men det er nok. -det er NOK, skjønner du det? *ser ned på magen* men lite kan vi vell gjøre har jeg funnet ut. jeg har prøvd alt jeg nå.. eller har ikke godt så langt at jeg har putta kroppen full av lakserolje og klyks. haha.. sitter nok på do for tiden.. må jo tisse hvær halvtime. alså jeg trur våres dorull budget har økt med 100%. så nå sitter jeg her da og ser på triste kristin halvorsen legge fram statsbudget. . alene.. *syntes så synd på meg selv* men jeg er vell ikke helt alene like vell?
82glad Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Er her jeg også ('',) PÅ min 6 dag over termin...men jeg har heldigvis noe å se fram til i morgen, skal da på overtidskontroll. Og jeg REGNER med å bli satt igang da.. Kanskje jeg bare skal trå til å prøve denne microlax'n. Kjenner du noe endring etter du har fått "tømt" deg da?
LilleLykkeMor Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Ikke alene nei :-) Jeg sitter her for meg selv, og skal straks se reprise av frokost-tv. Jeg er ikke over offisiell termin enda, men er litt utolmodig likevel, for jeg har hele tiden hatt en følelse av at terminen er for sen. Men kanskje jeg innbiller meg det nettopp fordi jeg er så utolmodig. Det er ikke mange her inne som tror de har fått en for tidlig termin, he, he!
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 82glad stemmer du er 6 dager i dag.. håpa du føda i natt jeg da. men men. jeg har ikke prøvd noe sånt klyks eller microlax'n. men har hørt at hvis man er moden kan dette sette i gang rier.. vi får håpe du får bli satt i gang i morgen da.
82glad Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 JAAAAAAAAAAAA, d håper jeg også('',) Blir kjempespennende!!!!
Kristin P Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 4 dager over tida. Var hos gyn. i går og fikk vite at babyen ligger på rundt 4 kg, 15% over gj.snitt med andre ord. Han tøyde og bøyde så tårene sprattt. Skal tilbake på torsdag om d ikke skjer noe før. Vil bare føde nå!!!!
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 jeg trudde jeg hadde termin for 10 dager siden. vi får håpe det ikke er tilfelle da.. UL terminene er nok den som stemmer. jeg trudde også at min skulle komme tiligere men nå går jeg over. det er jo så kjedelig. alle ringer og tekster. men det har roa seg litt nå da. for mitt dårligehumør kan hørs godt i den andre ennend av tlf.. prøver så godt jeg kan og ta meg sammen men alle lurer jo på det samme. virkelig. er mulig?? *jeg sender dere alle en melding når baby har kommet.. hva får deg til å tvile på det?* det har jeg bare mest lyst til å lese inn på tlf svareren min. hehe. men men. er ikke lenge igjen nå uansett.. men tiden haraldrig gått så sakte som den gjør nå..
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 ååh så "heldig" du er sånn ble tøyd. jeg ble ikke det var inne i går hos JM. men skal tilbake på freag og da skulle jeg vist bli tøyd hvis jeg var moden. de ville en gang ikke se om jeg var moden i går. litt frustrert.
MammaKos Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Jaja, her er det -13!!! TRETTEN assa.... Skal på sykehuset imorgen klokken 9, og hvis de i det minste prøver å sende meg hjem da, så lenker jeg meg fast i føde-sengen, for DETTE gidder jeg ikke mere.. Sliten fysisk og psykisk.. Drittlei alle som maser, lei av vondere og vondere kynnere hver dag og ikke minst helt sykt utålmodig på å møte jenta vår.. Litt ekstra salt i såret blir det og når alle andre gravide jeg kjenner føder en etter en og legger ut skjønne bebisbilder på Facebook - hehe.. Det eneste jeg trøster meg med er at babyer som ligger over tiden ofte er roligere, mer våkne og tilstede + at sugerefleksen er mye bedre.. + at de er jo finere når de er litt mer "ferdig" da
Tita&Tage Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 Åhh, jeg føler jeg er heldig jeg! Er bare en dag over termin, og har ikke rukket å bli utålmodig ennå. Syns så synd på dere som venter og venter, og som har det tungt og vondt.
Høna08 Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 Bare to dager på overtid her, men har jo vært klar for å føde nesten siden jeg gikk ut i permisjon så jeg er nok litt utålmodig ja.... Men her er det ingenting som tyder på at noe skal skje i nærmeste fremtid... Sukk.
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #12 Skrevet 7. oktober 2008 jeg trur det er noe som skjer nå.. har hatt masse mensen murringer i ryggen og magen.. og de har blit mer vonde. men tørr ikke glede meg for mye da
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #13 Skrevet 7. oktober 2008 neida her er vi fler som er på overtid:) jeg er -4 og om en time -5. mens terminen var for 13 dager siden så har liksom følt meg litt på overtid siden jeg passerte den datoen:) ble tøyd sist tirsdag og i dag, men ikke noe spes har skjedd av den grunn:( Har vært moden og hatt 1 cm åpning i en uke, ingen stor forrandring sa jm i dag. (litt skuffa da ja) har jo hatt så mye murringer og kynnere.. skal på overtidskontroll på fredag, spennende hvordan det vil gå Hold ut jenter;)
82glad Skrevet 8. oktober 2008 #14 Skrevet 8. oktober 2008 Go morgen jenter!!! Ja, da er jeg 41+2 og skal idag til overtidskontroll. Er fryktelig spent på hva de sier og finner ut ('',) Jag har nå ligget siden klokka 5 og tatt tiden på vonde og kraftige kynnere. Eller, jeg tror det er kynnere. Kan ikke være rier, ser for meg at de blir vonde med en gang de starter. Eller er det noen som tror det kan være starten på noe? Har vært alt ifra 5 til 10 minutter mellom dem...har ikke fått til å sove for å si det sånn ('',) Ophee: Hvordan går det? ble det mere action? satser på full action idag jeg
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #15 Skrevet 8. oktober 2008 82glad: nei det var noe av det mer skuffende jeg har vært med på! igen ting.. er så klar for å føde nå at i natt drømte jeg atjeg nettopp hadde født og bare spratt inn i de gamel jeansa, smud mage igjen også.. haha.. kn jeg bare glemme,.. håper du får baby i armene dine i dag ja! lykke til!!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 8. oktober 2008 #16 Skrevet 8. oktober 2008 3 dager på "overtid" selv om det egentlig ikke er det da, hehe.. Men man setter liksom den termindatoen litt inn i hodet, så da blir det slik;) Men jeg er ganske tålmodig enda egentlig.. De som har født barn her i byen som jeg vet om har nesten gått 14 dager over hele gjengen, så det skulle vel et mirakel til om jeg skulle på før tiden, hehe:P Jeg satser på baby før helga:o) Tror slimproppen min gikk i går, ellers ingen tegn til noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå