Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 hvis det blir en liten prins da:) Marcus Andre` (Pappaen heter Andre` til mellomnavn som derfor vi vil bruke det....) Det er favoritten min av de andre navna vi har tenkt på som da var Sebastian og Adrian....
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Synes Christina og Marcus passer sammen........
Candy girrrl Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Marcus er et nydelig navn. Men det er litt inflasjon i navnet. Så ville ikke brukt det selv.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Dette var direkte skummelt å lese...hehe Jeg har en prins som heter Markus, de andre navnene vi hadde på listen var Sebastian og Adrian....haha Jeg synes selvsagt Markus er et nydelig navn, og flott med oppkalling i tillegg... Go for it
Vipsenmamma Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Marcus er forferdelig poppis, og Andre som mellomnavn gjør hele navnet harry.
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Marcus er veldig flott, André (regner med det er den skrivemåten du prøvde deg på ) - er bare BLODharry! Synes André ødelegger absolutt alle navn, oppkalling eller ei..
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Hva blir navnet om det blir jente? Christina er nyydelig
mamma til lille lu:) Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Markus er fint men ville nok droppet Andre da jeg synes d er ett så typisk mellomnavn. Synes MarKus er finest med k:)
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 Skrivemåten? hehe..nei, pappaen heter Andre` til mellomnavn..er det ikke der den lille streken skal være da??, ble jo usikker selv her nå hehe:)
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 Det blir Nathalie.
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 7. oktober 2008 #12 Skrevet 7. oktober 2008 Det blir med C siden datteren vår også har med C.
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #13 Skrevet 7. oktober 2008 Han kan umulig hete Andre` skrevet sånn? Det er det jo ingen som heter? Den lille streken er André <- der.. Nathalie er kjempevakkert
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 7. oktober 2008 #14 Skrevet 7. oktober 2008 Du har rett..er meg som ikke kan stave samboers mellomnavn hehe:) Skylder på graviditeten hahaha...uff! Hva har du i magen da? Eller var det ikke du som var gravid...kansje jeg blander med en annen nå da men....
Tøysetipp Skrevet 7. oktober 2008 #15 Skrevet 7. oktober 2008 Det eneste jeg likte var Sebastian. Kan virkelig styre meg for Andrè, beklager.
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #16 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg venter nummer to, ja, eldste fylte nettopp 2 :-) Termin er satt til 20. mars 2009, så ingen hast ennå, men har tenkt på følgende navn (vet ikke kjønn).. Jente: Står mellom Celia, Lil(l)y, Natalie og Adele.. Men skal ha to fornavn, fordi det har eldste. Guttenavn står vi nærmest stille, men liker Isak, Noa(h), Ludvik og mange flere.. Navn er gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå