Gå til innhold

hehe, så rart!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det fem uker og et par dager siden jeg fødte, men sniker meg inn her i ny og ne. Og nå savner jeg magen!!HAr verdens nydeligste lille jente som for øyeblikket ligger og snorker og fiser, men allikevel...trass i bøffelstørrelse og halsbrann-jeg savner magen..men nå blir det ingen fler, dette var nummer fem, så jeg setter sluttstrek her nå, og går for sterilisering i stedet. kos dere med magene, damer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Har også det sånn i ukene etter fødsel. Du har forresten gjort en solid jobb når det kommer til barn:)

Skrevet

hehe, har fått fem på ni år, så synes jeg har gjort mitt nå. Sa jeg skulle bli ferdig før jeg fylte tretti, og rakk det akkurat:D blir sikkert hinsides babysjuk igjen etterhvert, men da får jeg heller kjøpe meg en hund...

Gjest Mammamoms
Skrevet

Jeg er 32 uker på vei i dag, og skal prøve å nyte de siste ukene med stor mage så godt jeg kan! Men magen min har ikke blitt så veldig stor da, men jeg vil ta vare på minnene av følelsen av å kjenne liv der inne. Dette er bare min første da, så det kan vel tenkes at det vil ramme meg et nytt svangerskap :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...