Gå til innhold

Er dere spent på statsbudsjettet 2009 da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg er like spent hver gang og stort sett alltid får både positive og negative overraskelser.

Når økonomien er som den er pt og kanskje ikke blir best for mange fremover med tanke på renta som skyter til værs, så blir det ekstra spennende....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørte på nyhetene i morges at busjettet er lagt opp slik at det er "fare" for at renten går ned...

Ellers er jeg også alltid like spent.

Men så interjuet med Kristin Halvorsen på frokost tv i dag, og da ble jeg litt beroliget;-) Og det har jeg ikke blitt så ofte med de rød/grønne.

Men nå er jaggu finanstalen i gang:-)

Skrevet

Jepp, nå sitter jeg klistret her:-)

Skrevet

Har så vidt rast igjennom overskrifter; bistand og miljø, bra. Greit med veiutbygging, bare så synd at man snart ikke har råd å kjøre på dem (utrolig dyrt med bil!). Ellers håper på mer til eldreomsorg og utdannelse.

Skrevet

Jeg ønsker meg flere og billigere togavganger, jeg - samt at toget også STOPPER på de stasjonene man kunne tenke seg å gå av på...

Skrevet

Jepp, er (var) spent, men har fått svar nå... Har sittet i hele formiddag og lest endeløse avsnitt og utdrag relatert til jobben min. Det gikk ikke så verst :)

Har ikke fått med meg noe særlig annet, men jeg regner ikke med at de kommer med noen kontroversielle utspill. Det er de nemlig for feige til, tror jeg.... Ja ja, det blir no' likar en annen dag. Valg i 2009, I say no more.

Skrevet

He he he jeg tror også at de er for feige.....

For de vil så gjerne fortsette å bli kjørt av sorte regjeringsbiler til jobb:-.)

Og nå kommer de til å gjøre alt de kan for å få det til.....

Valg neste høst, enig med deg, say no more.

Men det er ikke min skyld at de sitter i regjering, bare så det er sagt;-)

Skrevet

Følger alltid med.. men det er nok i år som alle tidligere år. Lover godt.. men blir endringer og store avvik utover i året.

Skrevet

Enig med du. Og med den turbulente tiden vi nå er inne i ser jeg for meg at fine budsjetter må endres opp til flere ganger. Misunner ingen å være ansvarlige for noen som helst form for budsjett nå for tiden. På den andre siden kan det jo være fint å ha noe å skylde på når ting ikke går som planlagt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...