Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 ja.... det har guttungen som akkurat er blitt 3 begynt å si..... han lærte det av sønnen til søstra mi på 5 år.... jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det!!!!! han går rundt å sier det som bare det.... hva sier de i barnehagen når han sier slikt a???? uff..... det skulle jo ikke komme på flere år enda.... råd??
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Prøv å si det at :" det synes jeg ikke var et morsomt ord, men klarer du forresten å si "seksogsytti svartsvidde salamandere"!? Prøv å få han til å prøve seg på det istedet for da kanskje han glemmer det andre?
mylittlecat Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Fortell ham fint og rolig at slikt sier man ikke, og deretter ignorerer du de ordene hver gang han sier dem, slik at han ikke får noe oppmerksomhet rundt det. Kanskje det slutter å være så spennende da. Lykke til, er ikke så pent å høre de små holde på på den måten )
Nurse80 Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 HUFF!!! Ikke tips. Men min 3-åring sier satan,satan.satan hver gang han plages med noe.... Viss det kan trøste:-(
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 jeg har funnet ut at det beste er å overhøre hva de sier.(når de ikke er mer enn 3 år) begynner du å mase om at det er stygt å si det o.s.v,blir det bare ennå mere stas for ungen..da slutter de i hvertfall ikke....
Vilja<3 Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 vet du hva 1.klassingen til tanta mi sa til lærere sin?: you sexy little bitch, da hadde læreren blitt skarp og spurt om han visste hva det betydde og joda da hadde han stolt forklart hva det betydde:/ Tanta mi fikk en tlf hjem da, han har to eldre brødre så han plukker opp litt her og der. Tror det beste er å si på en rolig måte at det ikke er morsomt, bra,kult osv.å si det eller ignorer det. Han glemmer det nok snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå