Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg venter spent denne PP. Håper det klaffet.Vet vi traff EL,så håper bare alt annet funket også Har egentlig ingen sympt ennå,kanskje litt øm i ene puppen. Håper det funker denne PP ... Vil teste NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snuppa's mamma Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Hei:) Ingen tegn her i gården, men er litt usikker på om og når el har vært!! Har gått på pergo så er litt i tvil!! Hmm skulle ønske det kom noen tegn snart:) Vil så gjerne være gravid nå!!! Åhhh tida går så tregt!!!
ei jente til<3 Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Ikke noe spesielt her heller.. Er litt ullen i magen føler jeg, men er vel noe omgangssyke ute å går rundt omkring også... Går og kjenner etter hver dag om det er noe "nytt" men.. Etter mine beregninger så hadde jeg EL forrige tirsdag så kan vel ikke forvente noe riktig ennå men.. JA tida går saaakte:/
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er også litt guffen i magen, men det har jeg vært helt siden el på torsdag/fredag. Hadde skikkelig vondt og var kvalm innti i går. I dag er jeg ikke kvalm, men har vondt on/off nederst i magen. Trenger ikke være noe symptom i det hele tatt, men er man på jakt, så er man på jakt! ;-D Bekkenet er også skikkelig skranglete, men det er det alltid mellom el og ikm, så det er ikke noe symptom... Klem
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Hmm... Jeg er litt kvalm da, men nå har jo gubben akkurat vært sjuk. Ble dessuten bare med ett forsøk denne pp, så har egentlig mistet litt trua allerede. Men rarere ting har jo skjedd...
malla85 Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Ingen symptomer her i gården. har ikke helt trua denne måneden jeg heller, vet ikke helt hvorfor men. Bare en uke igjen nu!!! er kjempespent som vanelig hi hi
Lillevenn33 Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har murringer i magen. Snakket med min gynekolog i dag (om noe annet) og fortalte at jeg får symptomer på gravititet hver måned (kvalme, bekkensmerter, murringer i magen). Hun sier at det er PMS. PMS som starter 10 dager før IKM??? Har aldri hørt om! Men likevel blir jeg ikke gravid da... Her har symptomene begynt igjen, murringer i magen, 4 dager etter EL. Begynner å bli rimelig lei av symptomer som ender opp i ingenting!
MuffeMamsen Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Er litt usikker, men tror jeg hører hjemme her... har hatt noen symptomer som brå og intens kvalme, enorm appetitt tross kvalme, vært supersliten, hadde en bitteliten blødning rundt e.l., humørsvingninger som ikke ligner grisen (stakkars sambo)... Jeg håper og håper, men er så redd for å håpe for mye for så å bli skuffet IGJEN... :-/
LindaKristin1980 Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 IKM til mandag, men ingen symptomer å snakke om her. Har bare hatt sex en gang denna mnd og, så det skal vel godt gjøres at det har klaffa. Men ikke for det, hadde bare sex en gang den mnd sønnen min ble til og, så er jo en bitteliten sjans.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Har ikm torsdagen i uke 42. Har hatt utrolige stikninger og vondt i magen helt siden el. Bekkensmertene kom ikke før el, som de pleier, men to-tre dager etter... I dag har jeg fortsatt vondt i magen, men i dag er det skikkelig mensenvondt. Føler at mensen er like om hjørnet og har litt sånn "tyngdefølelse" der nede. Nesten som uvi, men det gjør ikke vondt å tisse og jeg har ikke feber (pleier å få det). Snålt, har aldri merket dette før... Hahaha, hvor flaut blir det ikke for meg den dagen mensen kommer??? :-D Klem
MuffeMamsen Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 hihi, akkurat sånn tenker jeg også! "hvor flaut blir det ikke den dagen mensen kommer".. For jeg synes jeg har symptomer hele tiden, og det blir liksom bare fler og fler for hver pp som går.. haha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå