Gå til innhold

Bare en snartur innom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte jo gratulere Snulderhulder med dagen ;-)

Og ser jo da at her er det myyyyyyye jeg trenger oppdatering på - de siste ukene har jo virkelig bare vært alt for travle. Ikke gøy når jobb tar all tid, men NÅ har jeg endelig fått ansatt en i min gamle jobb slik at jeg kan begynne å ha litt fritid også. Må bare få delegert over oppgavene også, så kommer jeg plutselig tilbake i kjent gammel skravlestil. For savner dere masse!!!!!!!

(...og hører rykter om at min kjære har vært på msn med deg, Klatten... Han gidder aldri å logge seg på sin pc og bruker min hjemme-pc. Fikk vite det noen dager etter, så ikke meningen å bare avvise deg altså ;-))))

Vel, seee ya, he, he!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å se deg:-)

Og vet du hva! Jeg tenkte faktisk at det var din kjære ja:-)))

Og jeg føler meg slett ikke avvist for jeg har jo ikke gjort noe galt lizzom;-D

Her har vi det gøy og her ler vi til stadighet. Og du kommer når du har tid og det gleder jeg meg til:-)

See ya!

Skrevet

Så fint å "se" deg igjen, har i grunn regnet med at du har vært travel.

Men du får bli flink til å delegere, selv om det er vanskelig..... Det kan jeg alt om........ best å gjøre selv, da vet man at det blir bra;-))

Ellers må du jo stoppe opp å puste sånn engang imellom da:-)

Vi skravles:-)

Skrevet

Så hyggelig å se deg innom igjen, og bra du har fått ansatt en i jobben din - regner med at det betyr at du har fått en annen jobb, og ikke står der arbeidsledig..... c",)

Håper vi får se deg igjen snart da!

Skrevet

Trivelig å se deg innom!!!

Tusen takk for bursdagshilsen!! Føler meg akkurat som i går jeg... til tross for at jeg da var mellom 30-40... I dag er jeg jo tross alt mellom førti og femti...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...