Gummelillan Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Måtte jo gratulere Snulderhulder med dagen ;-) Og ser jo da at her er det myyyyyyye jeg trenger oppdatering på - de siste ukene har jo virkelig bare vært alt for travle. Ikke gøy når jobb tar all tid, men NÅ har jeg endelig fått ansatt en i min gamle jobb slik at jeg kan begynne å ha litt fritid også. Må bare få delegert over oppgavene også, så kommer jeg plutselig tilbake i kjent gammel skravlestil. For savner dere masse!!!!!!! (...og hører rykter om at min kjære har vært på msn med deg, Klatten... Han gidder aldri å logge seg på sin pc og bruker min hjemme-pc. Fikk vite det noen dager etter, så ikke meningen å bare avvise deg altså ;-)))) Vel, seee ya, he, he!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Så koselig å se deg:-) Og vet du hva! Jeg tenkte faktisk at det var din kjære ja:-))) Og jeg føler meg slett ikke avvist for jeg har jo ikke gjort noe galt lizzom;-D Her har vi det gøy og her ler vi til stadighet. Og du kommer når du har tid og det gleder jeg meg til:-) See ya!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Så fint å "se" deg igjen, har i grunn regnet med at du har vært travel. Men du får bli flink til å delegere, selv om det er vanskelig..... Det kan jeg alt om........ best å gjøre selv, da vet man at det blir bra;-)) Ellers må du jo stoppe opp å puste sånn engang imellom da:-) Vi skravles:-)
Reveenka Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Så hyggelig å se deg innom igjen, og bra du har fått ansatt en i jobben din - regner med at det betyr at du har fått en annen jobb, og ikke står der arbeidsledig..... c",) Håper vi får se deg igjen snart da!
♥Snulder Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Trivelig å se deg innom!!! Tusen takk for bursdagshilsen!! Føler meg akkurat som i går jeg... til tross for at jeg da var mellom 30-40... I dag er jeg jo tross alt mellom førti og femti...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå