lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 fordi jeg nå sitter her og surfer, mens jeg har sendt lillemor i barnehagen, så skal jeg på jobb i ettermiddag. De skal på gårdsbesøk i dag med barnehagen, så egentlig har jeg ikke såå dårlig samvittighet i dag, pleier å ha dårligere samvittighet om de ikke skal gjøre noe spesiellt, og jeg bare skal være hjemme. Tenker jeg henter henne i 1-tiden, så jeg får et par timer med henne før jeg må på jobb. Da jeg sa hvilke dager hun skulle komme i barnehagen var det ikke meningen jeg skulle på jobb i dag. De har vanligvis ART på tirsdager, var derfor jeg tenkte det passet bra at hun kom i dag. Så skal jeg på jobb i morgen formiddag og, og da skal hun ikke i barnehagen, var egentlig meningen jeg skulle på jobb i morgen ettermiddag. Men hun får det nok fint hjemme med pappaen. Hun har bare 50% plass i barnehagen, og jeg bestemmer selv dagene hun skal komme.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har aldri dårlig samvittighet for å sende gutten min i bhg, jeg vet at han har det mye morsommere der, henn hjemm med meg:)) En veldig aktiv gutt som er førskolebarn i år:) Så nyt tiden din alene:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Når eldstemann var liten hadde jeg sjelden dårlig samvittighet for å sende han i barnehagen. Han var så aktiv at jeg ikke hadde mulighet å underholde han hele dagen, slitsom var han, men lillemor er i motsetning veldig enkel og ha hjemme. Men i dag har hun det nok morsomt på gården, Håper hun får ri, hun snakker om å ri hver gang hun ser hester eller kuer. Aner ikke hvor hun har fått det for seg at det går ann å ri på kuer. Hun er snart 3 år. Spurte hva de skulle gjør på gården, og de sa at noen av de største skulle få ri. Hun er jo ikke akkurat blant de største, men kanskje. 3 år er liksom akkurat i grenseland mellom størst og minst.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Ja får håpe hun får ri:) Det hadde vært kjekt for henne. Og den dårlige samvittigheten må vi bare slutte med. Sliter med den jeg også, for alt mulig. Men prøver å legge den av meg. Barna har det godt i barnehagen, de trives der, og vi trenger noen dager å gjøre ingenting på...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2008 Takk;) Hun går jo dessuten bare 50%, og hende hun gråter fordi hun ikke skal i barnehagen om jeg har glemt å innfomere henne, og hun kanskje har tenkt hun skal det. Jeg vet jo at det ikke er synd på henne. Tenker hun skal få begynne i 60% fra januar eller fra høsten. Hun har behov for det da tror jeg. Barnehagen har sagt fra januar i år allerede at de ønsker henne på 100%, men det blir ikke aktuellt, jeg jobber mye kveld, og da vil jeg ha henne hjemme på dagtid. Får se når hun blir 5-6 år om hun kanskje kan begynne på 80-100% plass. Spørs jo selvfølgelig på min jobbsituasjon da, men det er jo foreløpig lenge til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå