Gå til innhold

Hvordan gikk med lille Rosa og den nye sengen i natt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere beholde sengen for dere selv i natt?

c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha, det tenkte jeg å fortelle dere om:-)

Det gikk kjempefint. Hun sovnet og sov i et par timer. Plutselig kommer en bustehodetrøttitrynet liten frøken inn på kjøkkenet der vi satt med besøk og spiste omelett og tok et glass rødvin:-) Hun hadde nemlig mistet "tutten" sin og den lå under senga. Så da måtte mamman hente den frem og så la hun seg igjen.

Men, så kommer end of story; For da vi skulle legge oss, veldig sent pga besøk. Så sier det PLING!!!! Og hun setter seg opp i sengen sin, og roper mammaaaaaa pappaaaaa Josa kose deje!!!

Og vips spretter hun ut på gulvet og opp i sengen vår og legger seg godt til rette i midten. Lykkelig og glad. Endelig HOME again. Skulle nesten tro hun hadde vært på Interrail et måned når man så den gjensynsgleden der.

Så vi har hatt liten frøken rosa i midten i natt vi;-D Og i dag tidlig så spratt hun bort i sengen sin igjen med dyne og puta, for da skulle hun nemlig kose seg! Hahahaha.............men vi er ved godt mot og trår til igjen i kveld. Dette blir bra det!

Skrevet

God vane er også vond og vende....

Men dere er jo på vei, hun har jo sovet i sengen i noen timer i hvertfall.

Lykke til i kveld igjen:-)

Skrevet

Hihihi, takk for det. Ja det er klart at det føles kipt å måtte flytte fra all oppmerksomhet og nærhet og hele halvannen meter unna;-)

Hihihihi......................

Skrevet

Å, søøt da! Klart at mamma og pappa ikke må glipp av å ha liten Josa i midten, det blir jo trist for dem vettu!

Vi får en liten revunge i midten hver natt vi også - når hun har vært oppe på do, går ferden videre til vår seng. Er så koselig atte, og det varer ikke så lenge før det blir slutt på den kosen og de vil ligge alene!

Skrevet

Nemlig:-) Det vet jeg så altfor godt med to store klatter i hus:-)

Så tiden nytes!. Og oppmerksomhet og kjærlighet har ingen daua av ennå;-D

Skrevet

Og i kveld forteller sambo at frøkna la seg frivillig i nye sengen, spratt opp et par ganger, men la seg ned igjen og sover som en liten prinsesse nå. I fine nye sengen sin:-)

Og etter den filmen jeg så i kveld på kino så måtte jeg snuse ekstra godt på henne da jeg kom hjem.....min egen lille skatt:-)

Skrevet

Hehe! Det er jenta som veit å kose seg både hist og her det tenker jeg:=)

Skrevet

Ja, og for andre kveld på rad så går hun frivillig og legger seg i nye sengen og sovner:-)

Så nå ligger hun slik til at jeg kan ligge i min seng og beundre henne mens jeg dibber:-)

Genialt!

Skrevet

Å, jeg har glemt å gratulere lille rosa med ny seng!!! GRATTIS!!!

Skrevet

Tusen takk hilsen Rosa som sover søtt i sengen sin:-)

Hihihihihi:-)

Skrevet

Hurra for søte små rosa prinsesser. Veldig søte og kosete.

Men denne mammaen kjenner at overskuddet til kos på sikt bare blir enda større når vi får noen timer hver for oss i sengene om natten ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...