Rivjerntilkjeft Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 carena trille! men finner ingen steds! noen som vet om internett sider med de i_? help me....
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 barnas hus har vel? men hvorfor vil du ha en sånn? Jeg har 3, og ingen av de funker som de skal Haha
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 jeg tror jeg mente babyshop.... hehe
Rivjerntilkjeft Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2008 kjenner mange som har, og er kjempefornøyde.. også synes jeg de er fine:) hva er galt med de du har?
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, de er fine. Og i utgangspunktet har de "alt"... menne, nei.. det knirker og styrer hele tida syns jeg. Også er det ikke helt som det skal her og der
Rivjerntilkjeft Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2008 hm.. ja, får vel se om jeg finner noen andre fine da:) orker ikke kjøpe noe som like godt kunne hett Defekt:P
Banshee Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg skal selge en carena trille som nesten ikke er brukt engang. Men, den er rååååsa )
Rivjerntilkjeft Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2008 råååsa! hehe, ja men jeg har jo en gutt:P kan ikke prakke på han rååsa da vel?;P
Banshee Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Hehe, nei..jeg er en av de som mener en ikke kan gjøre det hvertfall ;o) *ler* Det var jo dumt det ikke passet, den er omtrent ikke brukt nemlig, så nå er det vel på tide den blir solgt istedet for at jeg lagrer den midt på gulvet i kjellerstuen ;o)
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 Carena er noe dritt! Man får det man betaler for, for å si det sånn.. Bytta ut min Carena med MacLaren, har ikke angra ett sekund på det!
Rivjerntilkjeft Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2008 maclaren? hm.. *google*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå