Gå til innhold

Uff... Gruer meg... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på møte med jm, fastlege, helsesøster og et par til idag. For å diskutere og for å planlegge mitt ufødte barns fremtid nå som jeg blir alenemor.

Typen slo plutselig opp for noen uker siden. Var da ca 30 uker på vei. Litt kjip situasjon. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

Det går helt sikkert bra etterhvert.

Skrevet

hva slags livssituasjon er du i? har selv vært alene med sønnen min hele veien, og det har jeg da fikset selv....

kjipt eks du har da...

Skrevet

Så bra med et sånt møte, er det vanlig? Lykke til, går helt sikkert bra!

Skrevet

Tja... Har ikke fått helt oversikt enda over den økonomiske situasjonen da. Har historie med noen psykiske problemer. Det ble ikke bedre av at jeg og x'n ønsket oss barn i flere år. Nå når det endelig kommer så vil han ikke være sammen med meg lenger, så det sliter litt på meg. Litt tung kamel å svelge etter mange år i forhold.

Skal klare meg fint alene uansett, men gruer meg til møtet da jeg er redd for at de skal legge for stor vekt på de psykiske problemene jeg har. Og at de skal prøve å bestemme over hverdagen min...

Skrevet

Høres voldsomt ut med et slikt møte, selv om man blir alenemor og sliter litt psykisk?

Hvem har tatt initiativ til dette møtet?

Skrevet

Høres ut som dette kan bli et veldig lærerikt møte for deg da! :) Håper at det går bra med deg fremover og at du har noen andre der for deg. Lykke til! :) Syntes nå uansett situasjon at du er utrolig heldig som er gravid jeg da! ;)

Skrevet

Synes det er greit med et sånt møte. Bare gruer meg litt. Vet ikke om det er vanlig, men er takknemlig for at de støtter opp. Det er jo godt å vite at det er et system som følger opp litt. Er bare redd for at det skal "ta av". :)

HI

Skrevet

Det var jm som tok initiativ til møtet.

Elisabeth'77:

Takk :) Er veldig glad for det. :) Er det beste som har hent meg. Har jo foreldre som stiller opp + venner som støtter meg og gjerne vil hjelpe. :) Det som gjør at jeg gruer meg litt er at jm mente jeg hadde et lite nettverk, noe jeg er uenig i. Det var en av grunnene til møtet.

Kommer med mer info etterpå. Skal strax dra nå :)

HI

Skrevet

Det var nå godt å høre at du har flere som stiller opp for deg da! :) Og hvem vet, kanskje det ordner seg med bf også etter hvert, hvis du ønsker det da?

Blir spennede å høre hvordan møtet gikk da! :) Synes at det var et fornuftig tiltak i hvert fall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...