Gå til innhold

menssmerter og blødning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt menssmerter og vondt i korsryggen i natt.Sovet bare noen timer.Nå så jeg at det kom litt blod når jeg var på do.Ikke mye men litt rødt/brunt blod.Kan det være ett tegn på at fødselen er i gang eller kan det ennå gå ei stund?.3dager til termin.Babyen har vært uvanlig aktiv i natt.Bruke som regel ikke å merke han om natta men i natt har han virkelig stått på :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn har jeg også hatt det i natt, samt at det kom litt rød/brunt blod til morgenen. Kommer nettopp fra jordmorkontroll hvor hun blant annet undersøkte meg. Hun mente det var tegningsblødning og at jeg hadde hatt massrier i natt. Videre lå livmormunn slik til at jeg nok ville ha en del massrier før fødselen er i gang. Har 6 dager igjen til termin, og hun mente nok at den lille ville komme før eller rundt termin. Så med andre ord er jeg litt i gang da.

Skrevet

Hadde du time til jordmor i dag eller dro du dit pga dette?.Har ikke legetime før på torsdag jeg.Prøvde å sove litt i stad men får smerter i korsryggen når jeg ligger.Har ikke kommet mere blod siden i dag tidlig men kjenner fortsatt smertene.Får vel bare vente å se om det skjer noe i kveld eller natt.

Skrevet

Har nettopp våkna etter 3 timer med søvn på sofa´n. Det var deilig det.

Jeg hadde time hos jordmor fra før. Hvis smertene dine ikke gir seg og du er litt urolig er det sikkert bare å kontakte enten lege eller jordmor. Da får du iallfall en sjekk og vite litt mer hvordan du ligger an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...