Gå til innhold

Jeg har sluttet å glede meg til ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

for man blir bare så utrolig skuffet når det ikke går som planlagt, avtalt, håpet eller tenkt. Skjer hver gang jeg har gledet meg til noe -så nå gidder jeg ikke glede meg mer.

Kanskje det hjelper på humøret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du da ikke, bare slutt å ha så store forventninger til ting. Gleder du deg ikke litt til jul, advents stresset ol? Det gjør jeg:)

Bruker å glede meg til jeg skal på jobb når det stormer som verst hjemme.

Bruker å glede meg til jeg er ferdig på jobb når det er lite å gjøre på jobb, eller når jeg har for mye å gjøre.

Gled deg over de små tingene.

Skrevet

Men selv når det er små ting jeg gleder meg til så blir de alltid ødelagt av andre ting. Mannen mins planer, ungene eller bare generellt tingenes gang.

Har alltid elsket julen, men nå synes jeg bare det er mye styr og mas. Alt som skal handles, vaskes og ordnes og så i tillegg skal man bekymre seg over hvor man skal få pengene til at dette.

Har meldt meg på treningssenter og har gledet meg til å komme igang med å tape litt flesk, men nå er det bare styr og stress. Ungene griner når jeg går og når jeg kommer hjem igjenn han mannen intet gjort for da har de være "vanskelige".

Uff, kanskje jeg bare har en dårlig dag idag:-(

Skrevet

Det går nok bedre. Håper du får det fint resten av dagen;)

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Takk for omtanken, Kokkelimonke.

Føler vel bare det hele har vokst meg over hodet. Er så lenge siden der har vært tid og mulighet til å ha det gøy -er jo mest plikter og jobb det hele dreier seg om. Jeg var en gang en gla jente, men det er lenge siden nå. Vet ikke riktig hvor hun er og om hun kommer igjenn. Er vel slik når man blir mamma: at man kommer i siste rekke. MEN, føler snart det er nok at det alltid er meg som må "ofre" meg.

Føler i øyeblikket at jeg bare eksisterer og ikke lever:-(

Får håpe dagen imorgen blir bedre. Etter en GOD nats søvn ser verden som regel bedre ut.

Når er det babyen din skal komme? På en måte skulle jeg ønske det var meg (det er så deiligt å bli mamma), men er klar over at de to jeg har nå er mer enn nok jobb for meg.

Lykke til.

Skrevet

Ja det er ikke lett bestandig. Og være mor krever jammen meg sitt av en.. Får håpe du får sove godt i natt, og kanskje ser annerledes på ting i morgen? Kanskje du skulle prøvd å kommet deg vekk en helg bare du på husmorferie? Eller du sammen med venninner? Det er nok noe alle mødre trenger fra tid til en annen. Og da også legge fra seg den vonde samvittigheten hjemme..

Babyen kommer i neste uke, så nå er det plutselig veldig nærme.. Er veldig spent på hvordan det blir å bli tre barns mor, og noen ganger i løpet av sv.skapet har tanken slått meg, at nå var jo de "kommet så langt" de to jeg har, klarer seg godt selv, er ikke sånn avhengig av en som en baby, og trenger ikke påpass 24 timer i døgnet.. SÅ har jeg valgt å starte på ny? hmmm. Men ikke misforstå meg nå, jeg ønsker meg jo dette barnet, og gleder meg veldig til jeg endelig får treffe henne. Har ventet lenge nå!!

Skrevet

Oi, neste uke:-) Det var der jammen meg ikke lenge til. Blir spennende å hilse på henne. Vi går også og venter, men på en liten nevø/niese. H*n kommer først til våren:-)

He he, jeg har også tenkt tanken om å få en liten att-på-klatt når eldste går i skole, men tenker at har man virkelige lyst å begynne forfra:-) Kanskje naturen løser problemet for oss. Samboern min blir 40 neste år og jeg 34. Ser ikke riktig meg selv som mamma på ny i en alder av 38:-)

MEN, tror nå nok det blir stopp for oss her (fikk satt inn spiral så jeg ikke ble "fristet". Har vært noen hårde år med svangerskap og bekymringer for de små. Kanskje noe av den bagasjen enda henger ved nå som jeg er "ferdig" med graviditeter, deres bekymringer og utfall.

Går hvertfall i seng nå og satser på å hoppe ut av sengen i godt humør og med lysere sinn i morgen.

Skrevet

Ja god natt god natt og sov godt:) Må nok også komme meg i seng tidlig idag, hvis jeg klarer. Må bare ha med meg Greys først.. Ingenting blir bedre av for lite søvn..

Vi snakkes kanskje igjen i morgen?

God klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...