Mathilde og mini Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg skal til gynekolog i morgen, skal ha sånn innvendig UL for å se hvor langt jeg er på vei. Lurer på om det er vanlig at far til barnet er med? Hva var evt hans reaksjon på det hele?
karamell mamma Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg hadde med min kjære, og han synes det var hyggelig. Han var litt nervøs før vi gikk inn, men han klarte seg veldig bra.
Molla-67 Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Mannen min har vært med på så mange UL som mulig.. og jeg gikk ofte av diverse grunner. De går jo ikke gravide og ved å være med på så mange kontroller som mulig (lege / jordmor / UL) så får de et forhold til den lille de også... og får mulighet til å stille spørsmål de også.
Nøtt Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Mannen min er med på alt som har med prøvinga (er gravid på prøverørsforsøk, så har vært på utallige UL og undersøkelser i forb. med dette) og svangerskapet å gjøre. Han var selvsagt med på tidlig UL, og han skal også bli med på svangerskapskontrollene. Vi er sammen om dette.
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 ja så klart var han med. det var jo like hyggelig for han å se den lille blinkende ostepoppen inne i magen.
Lillegull06 +aprilvidunder09 Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Vi skal på innvendig ul førskommende torsdag, og klart skal far være med. Vi har en liten gutt fra før og tenker at uansett så var fødsel hans verre enn en innvendig ul. Den var han jo med på og har tenkt til å være med på neste.. Dessuten så synes han det er hyggelig.. er jo også hans første møte med den lille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå