Gå til innhold

hvor mye sover deres babyer på 7 mder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset sliter vi som f på nettene for tiden. Ikke bare på nettene men når ungen skal legge seg. Tidligere har hun lagt seg kl 19 og sover til dagen etter. Men nå er det et helvette når hun legger seg. Hyler til i 22 tiden og våkner mange mange maaaaange ganger i løpet av natten. Er ikke sulten. Dette har pågått i nesten 1 mnde nå og det blir bare værre og værre. Er helt vrak:(

Sover 2 ganger om dagen . Fra kl 0930 til 1130 og fra kl 14 til 1530/1600. Er det i overkant?

Noen som har prøvd noen metoder som de vil dele?

Jeg er i ferd med å klikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kansje det er tenner??

min på 9 mnd har blund fra 9.30 til 10.30 og fra 14.00 til 15.00

sånn har hun hatt det siden 7 mnd. sover hele natten fra 20.00-07.30

tenkte jeg skulle begynne å legge henne litt tidligere nå, får ¨å må jeg nesten vekke henne på morgen.

Skrevet

Han sover fra 19 til 0600-0700. Må da sove ca kl 9 igjen, sover da en times tid. På ettermiddagen sover han fra ca 1300 til 1400-1430.

Skrevet

Legger seg 19, sovner stort sett innen 20.00. Må inn til henne et par ganger da pga hun turner så ille i senga så setter hun seg fast og begynner å hyle... Hun våkner minst 2 ganger hver natt etter mat og det er morgen kl 06.00.

Har en lur mellom 10-12 og en i 15-16.30 tiden. Synes ikke din sover for mye, hun mister jo mye søvn på natta så da er det naturlig at hun vil ta litt igjen på dagen.

Skrevet

Ettersom hun sover såpass mye på dagen så synes jeg nesten ikke du har lov å klage!! ;) Emilie er akkurat lik på natta, men på dagsovingen så er det som regel bare 2x30 min...............................

Hadde hun sovet på dagen så kunne man ha sovet litt da.......

Emilie våkna kl 06.40.........Er så trøtt idag at jeg har vondt i kroppen! :(

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt dette med at "jeg har det mye verre enn deg, så du får ikke lov å klage..". Slik er det alltid her inne! Når det er sagt så oppdager ikke jeg dette innlegget som et klage-innlegg heller, mer en forespørsel om gode råd!

Til HI: Vi har også hatt en slik periode som du beskriver, me holder på å bedre seg nå. Vet ikke helt hva det skyldtes, men jeg tror i vårt tilfelle at det var pga sult faktisk. Selv om jeg ammet som en helt om kvelden så våkna han mange ganger om natta. Så tilslutt begynte vi å gi mme om kvelden, i tillegg får han et måltid med grøt på dagen. Etter noen dager med dette er han MYE bedre.Han er bare 6 mnd da.

Nå vil vel årsaken variere, som nevnt over her kan det kanskje være tenner?

Ikke så mye hjelp i meg kanskje, men vil uansett si lykke til, håper det bedrer seg snart. Vet hvor slitsomt det er, og ikke alltid like lett å få sovet på dagen heller selv om babyen sover.

Skrevet

Her i gården har det vært akkurat likt som du beskriver!!!!

fikk beskjed av helsesøster om at tutta burde flytte inn på eget soverom og gjerne sove i pose (slik at jeg ikke trengte å bekymre meg om at hun sparket av seg dynen iløpet av natten),,,

må si at første nettene ble det en del løping fram og tilbake på meg, men etter bare 3 dager sover hun nå fra 07.00 til 07.00 nesten hver natt.

om dagen sover hun nå ca en time fra 10 til 11 også en liten time fra 2 til 3 ca.

vet ikke helt hva som var utslaget, men gråtingen ble det også slutt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...