Gå til innhold

hva gjør dere de siste dagene før termin/fødsel?

Anbefalte innlegg

jeg har null energi, føler meg bare tung og er sliten mentalt nå - så gårsdagen ble stort sett på sofaen. Bekkenet er ikke godt og jeg orker rett og slett ikke å gjøre noe som helst. Tlf står på lydløs og jeg vil på en måte bare føde, få det overstått - kunne smile litt igjen.

Hva gjør dere? Er dere super-effektive?

Fortsetter under...

Varierer fra dag til dag gitt... Tre dager til termin i dag - så egentlig veeeldig klar på å få ut lillegutt nå!

Formiddagene går stort sett med på surfe litt, strikke litt, vaske litt klær og sove. Ettermiddagene går tålig fort med en 2,5-åring i hus :)

Men energinivået er litt jo-jo, og får masse nedpress hver gang jeg reiser meg, så er mest fristendes å sitte/ligge gitt...

Kommer litt an på dagsform hva jeg gjør utav det, men synes dagene går rimelig fort nå. Har time for igangsettelse på torsdag *gulp*. Alltid noe som skal gjøres med stort hus og to barn på 4 og 5,5 år. Når de er i bhg vasker jeg klær og annet husarbeid (ikke så hysterisk nedvask denne gangen som de to forrige...). I går var jeg faktisk ute å gjorde litt hagearbeid i det flotte høstværet, satt på en knepute og følte meg ganske vektløs. Det var deilig å gjøre noe annet:). Ellers besøker jeg venninner og gjør de siste innkjøpene. Men må si meg enig at det er tungt nå og skal bli så deilig å bli ferdig! Masse lykke til:)

Hei!

Jeg har termin i dag, og er ikke supereffektiv. Lei av å vente, og litt tung også psykisk. Man går jo og er så spendt i ukevis.....I og med at jeg har 16-åring fra før, husker jeg bare svakt hvor utrolig travelt det blir når babyen kommer, men prøver å benytte sjansen til film, avis og litt husarbeid. Kjedelig, men trøsten er vel at nå skjer det snart uansett for oss alle i denne klubben!

Ha en god dag med god samvittighet om du trenger å ta alt med ro!

Cecilie

Hei!

Energinivået varierer fra dag til dag, og brått fra time til time hver dag også :) Kommer an på nattesøvnen, hva jeg bør få gjort unna, og rett og slett hvor tung man føler seg... Så du er ikke alene!

Har termin på lørdag, så venter i spenning på når det skjer! Har hatt et par lureRier ;) Men ikke noe start på fødsel enda gitt...

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...