Gå til innhold

hva gjør dere de siste dagene før termin/fødsel?


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg har null energi, føler meg bare tung og er sliten mentalt nå - så gårsdagen ble stort sett på sofaen. Bekkenet er ikke godt og jeg orker rett og slett ikke å gjøre noe som helst. Tlf står på lydløs og jeg vil på en måte bare føde, få det overstått - kunne smile litt igjen.

Hva gjør dere? Er dere super-effektive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varierer fra dag til dag gitt... Tre dager til termin i dag - så egentlig veeeldig klar på å få ut lillegutt nå!

 

Formiddagene går stort sett med på surfe litt, strikke litt, vaske litt klær og sove. Ettermiddagene går tålig fort med en 2,5-åring i hus :)

 

Men energinivået er litt jo-jo, og får masse nedpress hver gang jeg reiser meg, så er mest fristendes å sitte/ligge gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på dagsform hva jeg gjør utav det, men synes dagene går rimelig fort nå. Har time for igangsettelse på torsdag *gulp*. Alltid noe som skal gjøres med stort hus og to barn på 4 og 5,5 år. Når de er i bhg vasker jeg klær og annet husarbeid (ikke så hysterisk nedvask denne gangen som de to forrige...). I går var jeg faktisk ute å gjorde litt hagearbeid i det flotte høstværet, satt på en knepute og følte meg ganske vektløs. Det var deilig å gjøre noe annet:). Ellers besøker jeg venninner og gjør de siste innkjøpene. Men må si meg enig at det er tungt nå og skal bli så deilig å bli ferdig! Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har termin i dag, og er ikke supereffektiv. Lei av å vente, og litt tung også psykisk. Man går jo og er så spendt i ukevis.....I og med at jeg har 16-åring fra før, husker jeg bare svakt hvor utrolig travelt det blir når babyen kommer, men prøver å benytte sjansen til film, avis og litt husarbeid. Kjedelig, men trøsten er vel at nå skjer det snart uansett for oss alle i denne klubben!

Ha en god dag med god samvittighet om du trenger å ta alt med ro!

 

Cecilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Energinivået varierer fra dag til dag, og brått fra time til time hver dag også :) Kommer an på nattesøvnen, hva jeg bør få gjort unna, og rett og slett hvor tung man føler seg... Så du er ikke alene!

Har termin på lørdag, så venter i spenning på når det skjer! Har hatt et par lureRier ;) Men ikke noe start på fødsel enda gitt...

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...