Gå til innhold

Forhåpentligvis den siste sv.kontrollen idag...


Gjest

Anbefalte innlegg

kl 11:15 skal jeg til fastlegen min for sv.kontroll, er nå i uke 40 og håper virkelig at dette blir den siste kontrollen. jeg er klar for å få ut den lille snart nå, for magen min føles helt sprengt og det presser og drar i alle retninger, ikke bare føles babyen stor og tung men den kjennes ut som om den skulle vært fylt med sement også - og det er nesten umulig å sove (kan bare ligge på høyre siden pga magesår, så hofta blir helt most)

håper han bare tar en vanlig kontroll, slik som de andre og at jeg føder ila kort tid - lov å håpe.

føles som om alle andre føder før tida, at det bare er jeg som går til termin.........(og sikkert over også, kjenner jeg flaksa mi rett)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er definitivt ikke alene! God tur på svangerskapskontroll! Håper det blir din siste!

 

Jeg skal til min forhåpentligvis siste nå på torsdag. Har termin i dag, så dvs. at jeg er 40+4 på torsdag. Har det som deg - mageskinnet har nådd uante yttergrenser og det gjør til tider direkte vondt i magen. Men jeg har det ikke så verst foruten akkurat det. Men noen tegn til fødsel har jeg ikke...hverken supersterke kynnere, slimpropp, vann, menssmerter, murringer, stikkinger osv. Men vi får stole på at hun kommer ut når hun er ferdiglaget. Nå er det jo uansett maks 12 dager igjen til jeg blir satt igang hvis hun ikke kommer før den tid...

 

Men det hadde vært kos med bebis denne uken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...