Gå til innhold

Ny dag, nye muligheter:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

6.10 var det en liten en som synes dagesn skulle begynne og da var det bare å pakke seg ut av dyna. Litt vel tidlig egentlig for mamsen, men han har vært kjempeflink i natt så skal ikke klage for høyt.

Så nå har vi fyrt, vi har spist frokost og nå ligger poden og jodler og leker på gulvet mens pusene tasser rundt oss og vil ut...

Lar pappa få sove litt lenger for han skal kjøre en stund idag, vi skal nemlig ha en liten utflukt senere på formiddagen :)

Flere som har stått opp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg vært oppe en stund. Lillemor våknet 06.45. Sa at det var natt ennå, og hun sov helt til 08.00. Gjett om mamsen var glad da;)

Måtte uansett stå opp da for å få eldstemann på skolen.

Lillemor er forøvrig i barnehagen nå, de er på gårdsbesøk i dag. Jeg skal begynne å fungere snart.

Skrevet

Her er det høstferie på skolen, så gutten måtte jeg dra ut av sengen kl 9.30 i dag, han må jo være i bhg før kl 10. Jenta mi ligger ennå?? Dette skal bli gøy når skolen begynner igjen...haha:).

Begge hadde fri halve forrige uke også for da var de hos faren sin...)

Skrevet

Nei jeg hadde ikke stått opp.. klokka mi ringte kl 8, og da skjønte jeg ingenting.. Var så trett, og ett kvarter etterpå våknet jenta mi. Så da sto vi opp, spiste, kledde oss, og leverte hu i b.hagen 9.30. Så var jeg hos legen, nå har jeg sløvet på sofaen ett par timer ca, så nå skal jeg opp å gjøre litt før jeg skal hente i b.hagen igjen..

 

Håper dere får en koselig utflukt:) Eller dere er vel avgårde nå for lenge siden tenker jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...