Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, 7.oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 dager igjen her! Kjenner at utoålmodigheten kommer krypende og jeg/vi venter mer og mer for hver dag, men holder ut foreløpig ; )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

40 dager! Nå er jeg endelig høygraviiiiid :-)

Skrevet

8 dager igjen :) Formen er bra (minus det h..... bekkenet) etter noen dager med en ekkel hodepine, og babyklærne er sortert og på plass. Må bare få pakket baggen min nå, og vaske litt sengetøy og lakener til vogga :)

Skrevet

2 daga ijen te ul termin =) bli satt i gang om 13 daga om ikkje lillingen e kommet før d =)

Skrevet

19 dager igjen :)

Skrevet

78 dager igjen.... Håper det skjer noen dager før eller etter.. Har lyst til å være med familien på julaften.

Skrevet

15 dager igjen. Begynner å bli skikkelig utolmodig :o)

Skrevet

-13............ :´o(

Sykehuset imorgen da...

Skrevet

43 dager igjen;-) Og... snart høygravid...:)

Skrevet

2 dager til termin:) termin 9 oktober,både mens og ul så reine me at han ska komma seinast då,orkeje tanken på overtid:O :P

Skrevet

5 dager til termindato fra Medicus, 11 dager igjen til termindato fra St.olavs.. Jeg holder en knapp på termindato jeg fikk på ul på st.olavs, da den er lik min menstermin. ;) Men jeg har en magefølelse ang. den 08.okt eller den 12.okt..... ;O)

gleeeeeeeder meg!

Skrevet

15 dager igjen.

Venter i spenning..

Skrevet

7 dager igjen....Og idag virke det som någen laaaaaange dager:( Pluss kanskje 14 dager til:(

Skrevet

Har 4 dager til termin - Ullevål, avd. B. Ber til GUD om at jeg ikke går over termin!! Har sett ut som og følt meg høygravid siden mai! Går utenfor hjemmet så lite som mulig for å slippe teite "Har du ikke født enda"-spørsmål.....

Skrevet

59 dager igjen.. det går nedover =)

Skrevet

22 dager igjen:)

Har vært på vektkontroll i dag og mini er ikke større enn at jeg får føde vaginalt..jippi!!!

Skrevet

16 dager igjen & jeg har sååååå lyst å treffe lillegutt NÅ :-D 12 dager til menstermin :-)

Skrevet

28 dager igjen her... vært på modningsakupunktur i dag så håper det hjelper noe :)

Skrevet

28 igjen jeg også - men definitivt ingen planer om modningsakupunktur de neste to ukene da mannen reiste og blir vekke rett over to uker : ) Så da er det bare å knipe igjen : ) Men etter det kan han bare komme snarest mulig - gjeeerne før termin som storesøstera : )

Skrevet

20 dager igjen til termin! Men lillegutt må gjerne komme nå.. :) ..men ingen tegn til fødsel her nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...