Gå til innhold

Min historie-råd og tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og forloveden har vært sammen i straks 7 år. (Jeg er 23år) Vi har vært og spurt på et hus,vårt første,og vil gifte oss samtidig som barnedåpen. Jeg har termin sist i april,så sånn ca i begynnelsen av August.

Vi blir ganske mange hvis alle kommer, rundt 200 stk. Vi skal ha det alkoholfritt, og ikke adskilt kaffe/middag. Siden alle våre slektninger kommer langveisfra,blir det rett og slett en stor samling folk vi er glade i.

Jeg har tenkt på litt med tidspress etc, spesielt siden arbgiver vil presse meg tilbake på jobb . (vært sykmeldt siden juli,pga vond rygg) Jeg vil så gjerne ha masse folk rundt meg lenge etter arrangementet, siden jeg bare ser dem et par ganger i året, men man kan jo ikke akkurat be folk om å bo på hotell,bare litt til :P Men,det jeg skulle spørre om, tror dere det blir for liten tid til å planlegge alt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du har plenty med tid! :-)

De aller fleste planlegger jo bryllup i kombinasjon med normalt arbeid, så jeg tror du klarer å planlegge ny baby, dåp og bryllup helt fint!

Det er mye som kan bestemmes tidlig, men endel ting må du ta til neste sommer, som kjole for eksempel. Bestem dere for forlovere og deleger oppgaver utover året.

Jobb strukturert og sørg for at du ikke blir sittende alene med alt ansvaret. Lykke til og gratulerer! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...