UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 http://juneaakre.blogspot.com/ -og nå må jeg rydde før ungene står opp i mårra...ser ikke ut her!
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Så flink du er til å lage ting=) Og så utrolig pen på de bildene fra turen, den hårfrisyren kledde du virkelig=) Nå fikk jeg dårlig samvittighet fordi jeg er tiltaksløs og ikke lager noenting, ever...=)
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 masse kule ting du har laga! ) gøy å se! og jeg likte at du kaller ungen din for "fisen" hihi det "heter" nemlig minste min og.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Du, Une? Hva er feilen på hobbyrommet ditt?? *lete og lete*
Reveenka Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Mangler dørhåndtak? Og døra er igjen og fotografen inne på rommet?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2008 Takk =) Nå har håret vokst ut igjen, og ser litt fjernt ut...vurderte å spare til litt lengre igjen, men trur nok jeg kler det best sånn kort...så må vel ti lfrisøren igjen!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2008 Døra er plassert opp ned...snekkern og gubben som monterte den, hehe! Gubben synes den var litt rar, men så ikke hva det var før jeg tok en titt på den og konstanterte at den var opp ned =P Men nå er den riktig, og rommet har også fått lister =)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2008 Hehe, ja de blir kalt mye rart....skjønningane =)
AlDeloner Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 LOL er ordna nå da må ta nytt bilde gikk litt fort den kvelden.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 17. oktober 2008 #10 Skrevet 17. oktober 2008 Må bare spørre har du 3 sønner og nr 4 er gubben el??? Tør ikke å få nr 3 skjønner du hehe.... Du er knall flink som får til å ha barn og hobby!!
PinkBabyDoll Skrevet 17. oktober 2008 #11 Skrevet 17. oktober 2008 Så flink du er!!! Utrolig fine høstbilder da... Btw, den Donald&Dolly-plakaten du har på hobbyrommet vakte stor gjensynsglede her - jeg hadde den på veggen på rommet mitt under hele oppveksten Arti å se den igjen altså! God natt og god rydding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå