vimsan Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Først klarte jeg å brekke pekefingeren... Så fikk jeg første mens etter fødselen noen dager etter... Også blir jeg så langt inni ........ forkjølet at jeg ikke får sove om nettene fordi jeg er tett og hoster så jeg nesten ikke får puste... Må be dere rope 3 ganger hurra for gubben som ligger og sover og har gjort det i hele dag når han lovte å hjelpe til (noe han vanligvis gjør).. Nå blir jeg snart gaaaaal.. Er det sånn at alle i en familie skal tenke på egne behov unntatt mammaen, for hun må tenke på alle andre sine behov?? Blir en stor smule irritert når gubbeskinnet ikke gidder å hjelpe når jeg trenger det, men han gidder ellers!!! Skal bite han i fingeren, helle isvann i hodet på'n og ta en q-tip i nesa på'n og smile pent og si: "Skal ikke jeg sove, skal ikke du sove. Husk at vi er sammen om dette livet vennen" :-)
AndreVonDrei Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Høres fornuftig ut, hehe...;-) Jeg hadde sånne skumle tanker i natt jeg og! Begge ungene hostet og var våkne på tur og orden i natt. Jeg fikk vel inn en femminutters med søvn på hver time :-S. Mannen min hadde lagt seg på gjesterommet, fordi han hoster så hele huset rister, men tror du ikke han sov søtt hele natten gjennom da?! Skjønner ikke at han ikke vekker seg selv. Han våknet god og uthvilt i dag og spurte" Har ingen vært våkne i natt eller? Jeg har ikke hørt noen ting, jeg. *søtt smil*" Der stod jeg med rødsprengte øyer og blå ringer hengende ned på haketippen og hadde lyst til å vri hodet av han! Så her sitter jeg da -med hoste ut av ville hel... selv, et bomba hus, en baby som ikke får sove, stakkar og bursdagsgjester anmarsj om noen timer. Hipp, hipp HURRA, HURRA, HURRA ;-p
Pappalille Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Hehehe, måtte le litt her ja ;-) Høres ut som du hadde en "sånn dag" i går, håper denne blir bedre =)!
Pappalille Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Oj, AndreVonDrei. Håper du overlever bursdagen da. Lykke til ;-)
AndreVonDrei Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Jøss da, så sant jeg klarer å finne frem til kjøkkenbenken, så skal jeg sannelig klare å bake ei kake og ;-).
vimsan Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg lot han sove, jeg.... Og vet dere hva!!? Han våknet kl 4 på natta og sa "hvorfor har du ikke vekket meg? Nå kommer jeg ikke til å få sove mer i natt og da blir jeg sååå sliten i morgen"... Hørt på makan. Jeg har ikke sovet på over 30 timer. Lå i senga i 6 timer og sov ikke et minutt....! Han tok heldigvis poenget til slutt, og har gjort masse. Klesvask, oppvask ut og inn av maskinen, og laget te til meg, så nå er han så sliten atte....Han skulle legge seg tidlig i kveld...:-) hehe Hurra for mannen min!!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå