Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg som har såååå lyst på ei jente neste gang. Nå er det rett på slanker! http://tb.no/article/20081006/NYHETER/264582484/1011/NYHETER
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Kjenner overvektige som har fått jenter, og radmagre som har fått gutter så ingen regel uten unntak:) Selv har jeg en av hver og er ganske normalvektig.. men jeg var faktisk litt tynnere da jeg fikk jenta..var garantert de 3 kg mindre som gjorde utslaget...=)
mor_til_2_84 Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har en gutt og en på vei. Har nå gått opp 10 kg og veier 60 nå. Er 164 cm, så føler nok at jeg er litt unntak fra dette ja.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Hehe.. Var undervektig når jeg ble på vei med jente nr 1, er 1,72 høy og veide 47kg før jeg ble på vei.. Med nr to veide jeg 54 når jeg ble på vei. Jente det også... Men............ Det er jo funnet ut at det er mannen som bestemmer kjønnet da, så tror kvinnens vekt har lite å si:-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Hehe må være noe av det morsomeste jeg har lest.. Merkeligt at det blir født så mange gutter i uland da mener nå jeg...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå